Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie reagująca karta graficzna Rodeon HD7350 1GB 2x DV-I

ProMatheoWP 26 Apr 2014 21:46 2235 24
    ProMatheoWP
    Level 10  
    Witam.
    Dziś kupiłem kartę graficzną: Rodeon HD7350 1GB 2x DV-I lecz po włożeniu do kompa (przy starcie komputer piszczy kilka razy), a potem chodzi normalnie ale obrazu nie wyświetla.
    Nie wiem dlaczego bo u kolegi wyświetla obraz.
    Specyfikacja mojego kompa:
    płyta główna: w programie cpu-z Chipset: i945P/PL/G/GZ , Southbridge: 82801GB (ICH7/R),
    procek: Pentium 4 3.00GHz,
    ram: DDR 4GB,
    zasilacz 310W Liteon.
    Dodam, że na płycie głównej pisze ThinkCentre i obudowa też jest z thinkcentre.
    Proszę o pomoc. :)
    ProMatheoWP
    Level 10  
    A jak to się robi sory nie znam się na tym :(
    ProMatheoWP
    Level 10  
    Podczas wyjmowania bateri cały plastik pękł a metalek który sie trzymał cały plastyk odłamał sie od płyty głównej da sie coś z tym zrobić np przylutować czy płyta główna do kosza?
    ProMatheoWP
    Level 10  
    Ja to teraz spróbuje przylutować. Ja nie wiem czy ta karta graficzna jest kompatybilna z moją płytą główną możesz to sprawdzić?
    ProMatheoWP
    Level 10  
    Karta graficzna:
    Rodeon HD7350 1GB DDR3 Dual DVI
    PN 299-2E127-130FS. A131200068778
    Made in China. RoHS

FUJITSU
    FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS
    AMD RADEON HD7350 1GB
    S26361-D2525-V736 GS2
    10601567847

E127-11(M5)

Płyta główna
    LBL PN 39MO673
    FRU PN 29R9727

0843-013460-20
    MAC: 0010C6B6C2A0

11S41D2324ZVJ0J363B10N
    Made in China 603
    swiercm
    Moderator on vacation ...
    http://downloadmirror.intel.com/15174/eng/D945GNT_D945GTP_ProductGuide03_English.pdf

http://www.amazon.co.uk/Fujitsu-Radeon-HD7350-Graphics-Height/dp/B007IA5LHC