Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RCP R100 - Full reset rejestratora czasu pracy R100

toti666 01 Maj 2014 12:27 1242 3
  • #1 01 Maj 2014 12:27
    toti666
    Poziom 13  

    Witam.

    Mam problem z rejestratorem czasu pracy firmy Controlsys, model R100.

    Jakiś czas temu zostały utracone dane dostępowe do czytnika, przez co nie ma możliwości dodania/usunięcia pracowników, zmiany godziny itd.

    Czy jest jakaś możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych ?, rozłożyłem czytnik na części, wyciągnąłem z niego baterie i po kilku minutach wsadziłem, niestety nie dało to żadnego efektu.

    Może ktoś się z tym spotkał ?

    EDIT :

    Płyta, na której zbudowany jest czytnik to : zksoftware x638

    0 3
  • #2 22 Maj 2014 15:39
    controlsys.pl
    Poziom 13  

    Witam serdecznie,

    Po zarejestrowaniu administratora w czytniku i utracie danych logowania rzeczywiście nie dostaniemy się do menu. Uprawnienia te można usunąć z poziomu Punktualnika 2.0 lub skontaktować się z serwisem ControlSYS.
    Adres e-mail to: serwis(malpa)controlsys.pl
    Telefon: (32) 494 32 64
    Co do baterii to jest ona tam tylko do podtrzymania RTC (zegar czasu rzeczywistego).

    0
  • #3 24 Maj 2014 02:05
    toti666
    Poziom 13  

    Witam.

    Z Panią z Państwa serwisu przegadałem kilkadziesiąt minut, niestety nic to nie pomogło, punktualnik nie wykrywał urządzenia, na żadnym z oryginalnych IP RCP nie odpowiadało, w skrócie mówiąc nic na nie nie działało.

    Przeszukałem google i udało się znaleźć chiński program wypuszczony prawdopodobnie przez producenta płyty głównej, który pozwolił się dostać do urządzenia, przywróciłem mu ustawienia fabryczne i pozbyłem się go na rzecz rejestratora innej firmy.

    0
  • #4 27 Maj 2014 16:30
    controlsys.pl
    Poziom 13  

    W naszym serwisie pracują sami mężczyźni więc rozmowa mogła być przeprowadzona z osobą z działu Handlowego - co by wyjaśniało dlaczego nie uzyskał Pan odpowiedniej i skutecznej pomocy z tym dosyć prostym problemem. Dlaczego doszło do takiej sytuacji niestety nie wiem.. Jeśli ma Pan jakieś zapiski z tego, kiedy kontaktował się z nami to bardzo proszę o kontakt e-mailowy - chciałbym ustalić dlaczego nie dotarł do mnie Pana problem. Jako, że cały czas staramy się podnosić poziom obsługi klienta takie informacje na pewno pomogą wyeliminować tego typu brak profesjonalizmu w przyszłości.
    Za niedogodności, jako zespół serwisu przepraszam.

    0