Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autocom Volvo FH - kalibracja poduszki

maliveseljak 01 Maj 2014 23:14 2784 8
  • #1 01 Maj 2014 23:14
    maliveseljak
    Poziom 2  

    Proszę o pomoc.
    Mam problem z kalibracją w Volvo FH12 za pomocą Autocom'a.
    Czy ktoś robił kalibrację Autocom'em ?

    0 8
  • #2 04 Maj 2014 06:28
    maher440
    Poziom 15  

    Czy chodzi o ustawienie pozycji do jazdy?Ja w premium 20011 na volvie robiłem to i bez problemu.

    2
  • #3 04 Maj 2014 10:11
    kwantor
    Poziom 38  

    Czy to nie jest czasem Volvo z wleczona ośką?

    0
  • #4 04 Maj 2014 12:58
    maliveseljak
    Poziom 2  

    Pojazd ma osią wleczoną.
    Volvo FH12 2005 Euro 3 4x2
    Problem jest następujący pojazd jest więcej podešen jak być voznju lub niedoładowanie było Nisko (przy podłodze), ja sam hteo trochę podignem przód i ostatnia deo i tak zostanie upamceno.
    Tad jest javio problemem, ja sam Radio Man, MB, Daf, Scania i nisam imao problemu nikakvih.
      Gdzie Volvo wstrzymać sposób Koji różni się od innych vozila.Sto pod względem czujnika SVI podobnego pojazdu przez środkowy błąd. OK sve.A nikako do podginem jakiegoś zaawansowanego 5cm I I I tyłowi tak, że u upamti notebooka.
    Nadam rozumie.

    0
  • #5 04 Maj 2014 13:18
    kwantor
    Poziom 38  

    Autocom w Scani narobił głupot w pojeździe z osią wleczoną- wykasował eprom, więc podejrzewam, że program jest "skopany". W pojazdach bez osi wleczonej robił prawidłowo.

    -1
  • #6 04 Maj 2014 16:11
    maliveseljak
    Poziom 2  

    Skontaktowałem się z autoryzowanym dealerem Volvo, który działa i innych pojazdów, i mówi, że działa z Autocom i VCADS.
    Na Volvo niemożliwe do wykonania kalibracji z Autocam :sm31:wyłącznie VCADS lub mechaniczny przemieszczenie prętów wyrównujących czujników. :shii

    0
  • #7 04 Maj 2014 19:35
    kryś184
    Poziom 14  

    Witam kiedyś próbowałem przeprowadzić kalibracje testerem magnetii mareli tester tech 19 wersja oprogramowania niby to samo co texa wybrałem w oprogramowaniu knorr wersje 2 tester połączył się później regulacje opcja kalibrowanie wyregulowałem auto jak chciałem
    procedura przeszła ale nic się nie zmieniało od poprzedniego ustawienia później druga próba i po drugiej próbie w sterowniku błąd EEPROM błąd kalibracji jakoś tak dwa dni walczyłem i odpuściłem praktycznie po centymetrze kalibrowałem poziom do jazdy ustawiałem tak jak było i nic masakra było to volvo FH 6#2 z osią wleczoną i przód na poduszkach masakra volvo pojechało na serwis za pierwszym razem przeszło
    Ponoć w texie jest opisana procedura manualna regulacji poziomu do jazdy za pomocą pilota do zawieszenia
    pozdr.

    0
  • #8 04 Maj 2014 22:01
    miler80
    Poziom 34  

    Autocom to taki fejsik dla amatorów bardziej do zabawy niż do poważnych procedur. Do kalibracji zawieszeń zawsze najlepiej używać testerów dedykowanych do danej marki gdzie tester "prowadzi za rączkę" całą procedurę, ewentualnie oryginalnych ,znanych testerów gdzie wiemy że nie wykrzaczą nam całej kalibracji - sam się przekonałem wielokrotnie.

    0
  • #9 05 Maj 2014 06:18
    kwantor
    Poziom 38  

    Autocom też prowadzi za rączkę i po polsku. Mana TGL 6x2 robi śpiewająco..
    Wydaje się, że ten program jest celowo tak skonstruaowany w porozumieniu (cichym) z innymi producentami, aby jednak nie stanowić totalnej konkurencji- wszyscy chcą zarabiać. :D
    Taki jest i już, ale też za dobry, aby go pominąć, chodzi o stosunek możliwość/cena i dostępność.
    Dlatego jest aktualizowany 3x rocznie, aby nie zapomnieć o nim i ciągle jakąś pierdułkę dorzucają, do któregoś modelu auta.

    0