Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NetiaSpot bridge - NetiaSpot konfiguracja pod Bridge

owca_z 02 Maj 2014 13:32 4380 5
  • #1 02 Maj 2014 13:32
    owca_z
    Poziom 11  

    Witam

    mam problem z uruchomieniem NetiaSpot w trybie bridge.
    Po zalogowaniu się do netiaspot ustawieniu pracy z trybu router na bridge, urządzenie konfiguruje się, a następnie zmienia kolory z białego na różowy(malinowy).
    Co według pomocy technicznej jest równoznaczne z pracą w trybie bridge.
    Po podłączeniu TP-Link TL-WR842ND ustawieniu w konfiguracji połączenia WAN jako PPOE, wpisaniu loginu i hasła od Netii. TL-WR842ND pokazuje status na porcie WAN jako Conetting... i stoi. Nie dostaje żadnego adresu.
    Podłączałem także Draytek Vigor 2910 tam jest informacja o braku odpowiedzi z serwera PPPOE. Też nie łączy się.

    Kabel w netiaspot podłączony do gniazda z środkowym komputerkiem. (próbowałem też na innych).

    Próbowałem na loginie i haśle tymczasowym
    netia(malpa)netia.pl
    Wiona2014

    też nie było połączenia.

    Pomoc techniczna informuje że z netiaspot jest wszystko dobrze, problem leży po stronie mojego routera.

    Urządzenie w trybie router działa poprawnie. Potrzebuje tryb Bridge do uruchomienia serwera VPN.

    0 5
  • #2 02 Maj 2014 13:39
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Spróbuj internet/internet

    0
  • #3 02 Maj 2014 15:21
    owca_z
    Poziom 11  

    Bez zmian. Dalej nie przypisuje adresu na WAN

    0
  • #4 02 Maj 2014 15:23
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Próbowałeś to samo z połączeniem szerokopasmowym (PPPoE) na karcie sieciowej komputera?

    0
  • #5 07 Maj 2014 14:11
    owca_z
    Poziom 11  

    Podłączałem bezpośrednio pod kartę sieciową komputera taki sam problem.

    0
  • #6 16 Maj 2014 11:31
    owca_z
    Poziom 11  

    Po wielu rozmowach z helpdesk, w których miałem informacje że jak świeci na malinowo to konfiguracja przeszła prawidłowo.
    Prosili o konfigurację według tego
    http://www.pomagam.net/art.php?39#instrukcja_bridge_netia_spot
    nic to nie pomagało. W końcu po wielu telefonach złożono mi zlecenie w dziale technicznym.
    Okazało się że prosta zmiana ustawienia na Bridge nie działała.
    Technik pokierował mnie po zaawansowanych ustawieniach Spota, coś włączając, coś wyłączając.
    POMOGŁO

    -2
  Szukaj w 5mln produktów