Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup samochodu - Pomoc w wyborze samochodu do 20k

jamrozek96 03 Maj 2014 23:22 2925 23
  • #1 03 Maj 2014 23:22
    jamrozek96
    Poziom 2  

Witam, chciałbym się was zapytać a zasadniczo doradzić, jestem młodym kierowcą i mam zamiar kupić samochód do 23k, odliczmy te 3/3k na jakieś alufelgi czyli pozostaje mi do wydania 20k. Jako że jestem młody poszukuje
    jakiegoś ze sportowym charakterem, wyglądem, na początku brałem pod uwagę Alfę Romeo GT i Mazdę RX-8, zrezygnowałem z nich gdyż są awaryjne i drogie w utrzymaniu, teraz moja uwaga się skupia na Opel Astra GT sportowa dwudrzwiowa w dieslu, Seat Ibiza również w dieslu i też dwudrzwiowy model, oprócz tych w grę wchodzą Fiat Grande Punto, Seat Leon, Ford Focus, czekam na wasze rady który z tych samochodów wybrać a może propozycje innych, dodam że interesuje mnie diesel i stosunkowo dobra moc i mała awaryjność :)

0 23
  • #2 04 Maj 2014 13:23
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

jamrozek96 napisał:
    Jako że jestem młody poszukuje
    jakiegoś ze sportowym charakterem, wyglądem,
    jamrozek96 napisał:
    dodam że interesuje mnie diesel i stosunkowo dobra moc i mała awaryjność

Jako, że jesteś młody , to zacznij przygodę z motoryzacją od normalnego "cywilnego" auta jeśli chcesz nabrać doświadczenia i szacunku do innych użytkowników dróg.
    Auto w pseudo sportowym diesli za 20 tys będzie ( skomplikowane i drogie w utrzymaniu) i pewnie zajechane ( bo jest marzeniem młodocianego kierowcy)
    Ponadto niestety cechą młodych kierowców jest to, że myślą, że po przejechniu 10 tys km wszystko juz umieją (i najlepszy bedzie pseudo-sportowy wóz) . Dopiero po 100 tys na drodze będziesz wiedział, że jeszcze nie wiele umiesz.

0
  • #3 04 Maj 2014 17:26
    marklar2
    Poziom 9