Witam. Posiadam sieć wifi opartą o 3 pkt dostępu w różnych częściach firmy. Wszystkie mają takie samo SSID oraz hasło WPA/AES. Na większości komputerów nie ma problemu, jak się przenosi i mają już słaby zasię to przełączają się na następny AP.
Problem mam z jednym z komputerów, konkretnie Lenovo G500 z Broadcom 802.11n. Ten komputer zawsze łączy się tylko z jednym punktem dostępu i nie chce się przełączać. Próbowałem już usuwać połączenie i na nowo konfigurować (będąc w zasięgu innego apka). Jednak komputer sie podłączy, pokaże przez 10 sekund że siła sygnału znakomita, a potem i tak przełączy się do tego jednego z bardzo słaby zasięgiem. Próbowałem zmienić agresywność przełączania, zarówno jako agresywny, automatyczny i umiarkowany, żadnych rezultatów. "Wybór roamingu" zarówno jak ustawie automatyczny, optymalizuj odległość, lub optymalizuj szerokość pasma, również żadnych efektów.
W przypadku gdy mam już w zasięgu tylko 2 pozostałe AP (bez tego z którym zawsze się łączy) to komputer w ogóle sie nie chce połączyć. System Windows próbuje rozwiązać ten problem i wyświetla takie coś:
Problem mam z jednym z komputerów, konkretnie Lenovo G500 z Broadcom 802.11n. Ten komputer zawsze łączy się tylko z jednym punktem dostępu i nie chce się przełączać. Próbowałem już usuwać połączenie i na nowo konfigurować (będąc w zasięgu innego apka). Jednak komputer sie podłączy, pokaże przez 10 sekund że siła sygnału znakomita, a potem i tak przełączy się do tego jednego z bardzo słaby zasięgiem. Próbowałem zmienić agresywność przełączania, zarówno jako agresywny, automatyczny i umiarkowany, żadnych rezultatów. "Wybór roamingu" zarówno jak ustawie automatyczny, optymalizuj odległość, lub optymalizuj szerokość pasma, również żadnych efektów.
W przypadku gdy mam już w zasięgu tylko 2 pozostałe AP (bez tego z którym zawsze się łączy) to komputer w ogóle sie nie chce połączyć. System Windows próbuje rozwiązać ten problem i wyświetla takie coś:
DrukujDiagnostyka sieci systemu Windows Szczegóły wydawcy
Znalezione problemy
Problem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępuProblem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępu Naprawiony Naprawiony
Zresetuj kartę sieci bezprzewodowej Ukończono
Zbadaj problemy z routerem lub punktem dostępu Nieuruchomiony
W Pomocy i obsłudze technicznej systemu Windows znajduje się więcej informacji na temat problemów z łącznością bezprzewodową Nieuruchomiony
Znalezione problemy Szczegóły wykrywania
6 Problem z kartą sieci bezprzewodowej lub punktem dostępu Naprawiony Naprawiony
Zresetuj kartę sieci bezprzewodowej Ukończono
InformacyjneDziennik diagnostyki sieci
Nazwa pliku: CAD39508-5939-4EC4-8470-AE10432B97BB.Repair.1.etl
Zbadaj problemy z routerem lub punktem dostępu Nieuruchomiony
Jeśli komputer jest połączony z punktem dostępowym do Internetu lub siecią z domeną, skontaktuj się z administratorem sieci. W przeciwnym razie: 1. Wyłącz urządzenie lub odłącz od zasilania. 2. Gdy wszystkie kontrolki na urządzeniu zostaną wyłączone, poczekaj co najmniej 10 sekund. 3. Włącz urządzenie lub podłącz ponownie do gniazda zasilania. Aby ponownie uruchomić router lub punkt dostępu z wbudowaną baterią, naciśnij i szybko zwolnij przycisk Reset.
W Pomocy i obsłudze technicznej systemu Windows znajduje się więcej informacji na temat problemów z łącznością bezprzewodową Nieuruchomiony
System Windows nie może rozwiązać tego problemu z łącznością bezprzewodową.
Szczegóły wykrywania Rozwiń
InformacyjneInformacje diagnostyczne (Karta Sieciowa)
Szczegółowe informacje diagnozy karta sieciowa:
Informacje o sterowniku karty sieciowej Połączenie sieci bezprzewodowej:
Opis . . . . . . . . . . . . . : Karta sieciowa Broadcom 802.11n
Producent . . . . . . . . . . . : Broadcom
Dostawca . . . . . . . . . . . : Broadcom
Wersja . . . . . . . . . . . . : 6.20.55.51
Nazwa pliku Inf . . . . . . . . : C:\Windows\INF\oem2.inf
Data pliku Inf . . . . . . . . : 17 maja 2012 10:05:44
Nazwa sekcji . . . . . . . . . : BCM43XNG_NT61
Identyfikator sprzętu . . . . . : pci\ven_14e4&dev_4365
Flagi stanu wystąpienia . . . . . : 0x180200a
Kod stanu menedżera urządzeń . : 0
IfType . . . . . . . . . . . . : 71
Fizyczny typ nośnika . . . . . : 9
InformacyjneInformacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa)
Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa:
Informacje o diagnozowanym połączeniu
Identyfikator GUID interfejsu: 5acbebf9-a35a-46ec-8d6e-9fc49f8cc14c
Nazwa interfejsu: Karta sieciowa Broadcom 802.11n
Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Zdiagnozowano incydent związany z połączeniem
Identyfikator autokonfiguracji: 10
Identyfikator połączenia: 13
Podsumowanie stanu połączenia
Połączenie uruchomione o: 2014-05-04 11:34:00-678
Zgodność profilów: Sukces
Skojarzenie wstępne: Sukces
Skojarzenie: Niepowodzenie
Zabezpieczenia i uwierzytelnianie: Nieuruchomione
Lista widocznych punktów dostępu: razem elementów (3), wyświetlonych elementów (3)
BSSID Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Sygnał(dB) Kanał/częst. SSID
-------------------------------------------------------------------------
00-21-29-BD-EC-FA Infrastruktura g -60 13 LINUX
00-13-64-23-00-5F Infrastruktura g -78 1 LINUX
00-27-19-E1-83-28 Infrastruktura g -95 9 LINUX
Historia połączeń
Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 10
Lista widocznych sieci: razem elementów (1), wyświetlonych elementów (1)
Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID
------------------------------------------------------------------------------
Infrastruktura g Tak 76 Tak LINUX
Lista preferowanych sieci: 1 elem.
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Ustaw według zasad grupy: Nie
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Możliwe połączenie: Tak
Informacje dla identyfikatora połączenia 13
Połączenie uruchomione o: 2014-05-04 11:34:00-678
Identyfikator autokonfiguracji: 10
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Skojarzenie wstępne i skojarzenie
Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
Stan skojarzenia wstępnego: sukces
Stan skojarzenia: niepowodzenie — 0x00038002
Kod przyczyny skojarzenia: 0x00000002
Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 9
Lista widocznych sieci: razem elementów (1), wyświetlonych elementów (1)
Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID
------------------------------------------------------------------------------
Infrastruktura g Tak 76 Tak LINUX
Lista preferowanych sieci: 1 elem.
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Ustaw według zasad grupy: Nie
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Możliwe połączenie: Nie
Przyczyna: 0x00028006
Informacje dla identyfikatora połączenia 12
Połączenie uruchomione o: 2014-05-04 11:33:59-012
Identyfikator autokonfiguracji: 9
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Skojarzenie wstępne i skojarzenie
Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
Stan skojarzenia wstępnego: sukces
Stan skojarzenia: niepowodzenie — 0x00038002
Kod przyczyny skojarzenia: 0x00000002
Informacje dla identyfikatora połączenia 11
Połączenie uruchomione o: 2014-05-04 11:33:16-360
Identyfikator autokonfiguracji: 9
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Skojarzenie wstępne i skojarzenie
Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
Stan skojarzenia wstępnego: sukces
Stan skojarzenia: niepowodzenie — 0x00038002
Kod przyczyny skojarzenia: 0x00000002
Informacje dla identyfikatora autokonfiguracji 8
Lista widocznych sieci: razem elementów (1), wyświetlonych elementów (1)
Urządzenie warstwy fizycznej typu BSS Zabezpieczenia Sygnał(RSSI) Zgodne SSID
------------------------------------------------------------------------------
Infrastruktura g Tak 76 Tak LINUX
Lista preferowanych sieci: 1 elem.
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Ustaw według zasad grupy: Nie
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Możliwe połączenie: Nie
Przyczyna: 0x00028006
Informacje dla identyfikatora połączenia 10
Połączenie uruchomione o: 2014-05-04 11:32:14-820
Identyfikator autokonfiguracji: 8
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Skojarzenie wstępne i skojarzenie
Ustawienia łączności dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Ustawienia zabezpieczeń dostarczone przez producenta sprzętu (IHV): Nie
Profil odpowiada wymaganiom sieciowym: Sukces
Stan skojarzenia wstępnego: sukces
Stan skojarzenia: niepowodzenie — 0x00038002
Kod przyczyny skojarzenia: 0x00000002
InformacyjneInformacje diagnostyczne (Łączność Bezprzewodowa)
Szczegółowe informacje diagnozy łączność bezprzewodowa:
Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.
Klasa pomocy: Autokonfiguracja
Stan inicjowania: Sukces
Informacje o diagnozowanym połączeniu
Identyfikator GUID interfejsu: 5acbebf9-a35a-46ec-8d6e-9fc49f8cc14c
Nazwa interfejsu: Karta sieciowa Broadcom 802.11n
Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Wynik diagnozy: Znaleziono problem
Problem przekazano do: RNWF MSM Helper Class
Główna przyczyna:
System Windows nie może połączyć się z siecią „LINUX”.
Możesz spróbować połączyć się później.
Opcja naprawy:
Zresetuj kartę sieci bezprzewodowej
Spowoduje to wyłączenie, a następnie włączenie karty sieciowej „Połączenie sieci bezprzewodowej” w komputerze.
InformacyjneInformacje diagnostyczne (Karta Sieci Bezprzewodowej)
Szczegółowe informacje diagnozy karta sieci bezprzewodowej:
Aby uzyskać pełne informacje o tej sesji, zobacz zdarzenie informacyjne łączności sieci bezprzewodowej.
Klasa pomocy: Macierzysta sieć WiFi MSM
Stan inicjowania: Sukces
Informacje o diagnozowanym połączeniu
Identyfikator GUID interfejsu: 5acbebf9-a35a-46ec-8d6e-9fc49f8cc14c
Nazwa interfejsu: Karta sieciowa Broadcom 802.11n
Typ interfejsu: Macierzysta sieć WiFi
Profil: LINUX
Identyfikator SSID: LINUX
Długość SSID: 5
Typ połączenia: Infrastruktura
Zabezpieczenia: Tak
Połącz, nawet jeśli sieć nie wykonuje emisji: Nie
Wynik diagnozy: Znaleziono problem
Główna przyczyna:
Skojarzenie bezprzewodowe z siecią „LINUX” nie powiodło się
Nie odebrano odpowiedzi od routera lub punktu dostępu.
Szczegółowa główna przyczyna:
Skojarzenie bezprzewodowe z tą siecią nie powiodło się. System Windows nie otrzymał odpowiedzi od routera bezprzewodowego lub punktu dostępu.
Opcja naprawy:
Poszukaj przyczyn niskiej jakości sygnału sieci bezprzewodowej.
Sygnał jest niskiej jakości z powodu odległości lub zakłóceń.
Więcej informacji na temat tego problemu zawiera Pomoc i obsługa techniczna systemu Windows.
InformacyjneDziennik diagnostyki sieci
Nazwa pliku: CAD39508-5939-4EC4-8470-AE10432B97BB.Diagnose.0.etl
InformacyjneInna konfiguracja sieci i dzienniki
Nazwa pliku: NetworkConfiguration.cab
Informacje o zbieraniu danych
Nazwa komputera: EUGENIUSZLENOVO
Wersja systemu Windows: 6.1
Architektura: amd64
Godzina: 4 maja 2014 11:34:03
Szczegóły wydawcy Rozwiń
Diagnostyka sieci systemu Windows
Wykrywa problemy z łącznością sieciową.
Wersja pakietu: 1.0
Wydawca: Microsoft Windows