Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

trafo spawarki elektrodowej jak liczyć przekrój rdzenia

12 Kwi 2005 21:20 5104 5
  • Poziom 35  
    no własńie jak w temacie jak to sie oblicza bo np spawarka co ma na luzie 70v napięcia i max prąd apawania 200A ( mówie o zwykłej elektrodowej prądu zmiennego ) ma rdzeń trafa który może przenieśc moc ............2kw :/ i skąd to sie wzięlo wiem że napięcie podczas spawania spada do wartości możliwie bliskiej zero jednak do zera nie spadnie bo by łuku nie było i jak obliczyć np d;la 50v na luzie i 100A prądu wymagany przekrój rdzenia ???

mógłby ktoś napisać możliwie najprostszym językiem i obliczyć takową spawarke na 220v żeby z 100A prądu z z 50v miała przekrój rdzenia trafa i grubośc druta niezbędnego do wtórnego i pierwtnego byłbym wdzięczny jestem uczniem 1 technikum i z maty mam 2 :D więc byłbym wdziećzny za możliwie najprostsze wzorki i gotowe obliczenia bo przydało by mi sie coś do spawania

PS czy 100A bedzie wystarczające do uspawania blachy 1mm rur o grubości ścianki 2-4 mm kątowników płaskowników o grubościach 2-5 mm ?? bo musze kierować sie tym że nie mam siły ( 380v ) a na 220v mam bezpiecznik 20A i tego nie moge przekroczyć :/;/;/ da sie to pogodzić :)?? jak nie to tak czy tak thx za obliczonka z instalacją coś sie wymyśli grunt żeby spawarka była ok ::D:D:D:

z góry dzięki w tej kwesti jestem laikiwem więc pliska o wyrozumiałośc :P:
  • TermopastyTermopasty
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 14