Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kolumny + wzmacniacz ~1000zł

04 Maj 2014 14:43 1914 17
  • Poziom 8  
    Cześć na start mówię, że jestem zielony w tym temacie. Otóż chcę kupić kolumny ze wzmacniaczem za około +/- 1000 zł. Oczywiście sprzęt używany. Będą grały czasami na większych imprezach w strażnicy, ale większość czasu będą zasilały dom, a właściwie dół ~90m2. Myślałem nad kolumnami altusa. Właściwie to oczekuje dużej ilości basu i żeby grały dosyć głośno. Ew. dokupić w późniejszym czasie kolumnę basową. Coś polecacie? Czym się zainteresowac?
    Coś w ten deseń?
    http://olx.pl/oferta/kolumny-glosnikowe-quadr...50-400w-idealne-CID99-ID5ox0F.html#5c222c91ef
    http://olx.pl/oferta/kolumny-glosniki-niskoto...8-cali-glosnik-CID751-ID5mjpW.html#a68e018fc1
  • Poziom 14  
    Witam, w odpowiedzi na twój temat mam parę pytań, jakiej muzyki słuchasz, jakiej powierzchni jest pokój w którym będą stały i grały? Jeżeli kupisz o dość dobrej efektywności wzmacniacz i wydajny prądowo a kolumny będą miały od 90 db w gore będzie to grało przyzwoicie przy niewielkim ustawieniu pokrętła głośności. Czy masz jakiś wzmacniacz upatrzony, markę? Co do wzmacniacza mogę polecić wzmacniacze denona, na dobrych tranzystorach, wydajne transformatory i kondensatory. Co do kolumn pierwsza propozycja z parametrów wygląda ciekawie ale czy dadzą odpowiednie ciśnienie i niski bas tego nie powiem bo nigdy ich nie słyszałem. Altusy 300 zagrzmią ale pod dobrym wzmacniaczem, je słyszałem wiec wiem jak graja.
  • Moderator
    lokuero napisał:
    Będą grały czasami na większych imprezach w strażnicy

Żaden sprzęt domowy nie nadaje się do tego celu.
  • Poziom 14