Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Kangoo 1,5 DCI 80KM - w czasie jazdy coś strzeliło i stracił moc

04 May 2014 16:16 9324 23
Tespol
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • Tespol
  • Helpful post
    #2
    domex32
    Moderator of Cars
    No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę.

    Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
  • #3
    gigabajt1024
    Level 13  
    Sprawdź rury dolotowe
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Mógł być stary błąd.

    Co chcesz od przepływki?

    Maskę otwierałeś?
  • Tespol
  • Helpful post
    #9
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #10
    domex32
    Moderator of Cars
    belcho99 wrote:
    ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było
    belcho99 wrote:
    masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie


    Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił.

    Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #12
    domex32
    Moderator of Cars
    No to ufajdaj trochę ręce i zajrzyj do turbosprężarki.
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #14
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ciśnienie oleju jeszcze zmierz. Przewody powietrza i chłodnicę wyjmij i wyczyść.
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    domex32
    Moderator of Cars
    A widzisz, strzał w dziesiątkę.

    Przydało by się ściągnąć też miskę olejową, czy aby smok nie przy pchany.
  • #18
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #19
    T5
    Admin of Cars group
    To jest normalna procedura.
    Nie tylko wsadził , wyjął.

    Dodano po 21 [sekundy]:

    domex32 wrote:
    Przydało by się ściągnąć też miskę olejową, czy aby smok nie przy pchany.
  • Helpful post
    #20
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    belcho99 wrote:
    do 1,5 dci wchodzi prawie 7,5 litra


    Chyba chłodzącego.... Oleju wchodzi 4,7 przy wymianie.

    belcho99 wrote:
    wyczyścić rury dolotowe i intercooler


    Też Ci o tym pisałem, olej który leciał nieszczelną ośką turbiny, poszedł w układ dolotowy.

    Powinno się wymienić przewód doprowadzający olej, na jego ściankach zbiera się nagar, który po "wzruszeniu" czyli odkręceniu rurki dostaje się do turbiny. Z tym płukaniem to trochę przegięcie, ale ma to sens. Jak pisałem wcześniej - sprawdź ciśnienie oleju, możesz płukać i inne cuda a jak nie będzie ciśnienia oleju to stanie się znów to samo.
  • #21
    User removed account
    User removed account  
  • #22
    windstar2
    Level 8  
    Ja obstawiam podciśnienie sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza do turbo

    Dodano po 3 [godziny] 12 [minuty]:

    Miałem to samo w misce na 99% znajdziesz kawałki wirnika
    Powód wywalenia turbo był w pęknięta rura dolotowa do turbo sprawdz je wszystkie
  • #23
    User removed account
    User removed account  
  • #24
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    belcho99 wrote:
    Nie wiem jakie macie katalogi i miski olejowe, do mnie wchodzi prawie 7 litrów oleju.


    Skąd wiesz?

    Wiesz jak to pewnie jest? Masz miarkę nie od tego typu 1.5 DCi