Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor 3D SAMSUNG 46 ( LED ) UE46F6650

05 Maj 2014 19:19 4467 23
  • Poziom 6  
    Witam

    Zakupiłem 4 miesiące temu telewizor SAMSUNG ( taki jak w Temacie )
    Po 4 miesiącach od zakupu pewnego razu w nocy się sam włączył, obudziłem się i go wyłączyłem. Sytuacja się powtórzyła 4 / 5 razy, aż go wyłączyłem z prądu bo nie dał spać. Na jakiś czas się uspokoiło ale po kilku dniach już się sam nie włącza lecz wyłącza. Obraz jest jak i głos, wszystko pięknie ładnie. oglądam około 5 min i się wyłączy i włączy i tak co 5 / 8 min a później częściej co 4min. Sprawdziłem w ustawieniach wszystko od A do Z. Zrobiłem aktualizację, wyłączyłem wszystkie opcję co by mogły czasowo go wyłączać. Nawet zresetowałem WiFi i odłączyłem od neta, z myślą że może jakiegoś syfa złapał. Niestety nic nie pomogło. Mogę go zanieść na gwarancję, ale najpierw chcę zapytać. Załączam filmik jak to wygląda. Może ktoś ma podobny problem...

    Pozdrawiam
    Łukasz
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 6  
    W Opcjach wyłączyłem już na początku aktualizacje. Skorzystałem ze strony którą podałeś ( trochę tego było ) Zresetowałem go w podany tam sposób i pogrzebałem w Opcjach serwisowych. Zobaczymy czy pokorze ( oby ). Odezwę się jutro, a puki co to dziękuję za dotychczasową pomoc. Pozdrawiam
  • Poziom 6  
    Problem rozwiązany... Dziękuję za pomoc ;) Łapa dla Ciebie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Rozumie że tv się nie wyłączył od momentu fullresetu?
  • Poziom 6  
    Tak, dokładni. Działa już sprawnie od FullRestartu
  • Poziom 6  
    Witam... Problem z TV się ponownie nasilił.

    Tym razem skorzystałem z Gwarancji. Przyjechał serwisant do domu i stwierdził że zepsuł się zasilasz w TV. Po tyg przywiózł zasilacz i wymienił ( Niestety TV nadal się wyłączał ).
    Przyjechał po kolejnym tyg i wymienił Płytę Główną... ( Tv nadal się wyłącza )
    W którymś dniu się skapowałem że TV się wyłącza tylko podczas połączenia z internetem przez Wi-fi. Po raz kolejny przyjechał serwisant i stwierdził że to właśnie przyczyna wyłączania się TV. Po wymianie Wi-fi TV nadal się wyłącza i włącza, ale tylko gdy chcę się połączyć z netem, gdy nie włączam wi-fi to działa. Serwisant zabrał TV i stwierdził że to wina Rutera bo u nich w servisie działa TV i jest sprawny, i mało tego wszystkie 4 naprawy wpisał jako 1, a już powinni wymienić TV. Laptop, Tablet, konsola i telefony działają bez niczego. TV też działał od zakupu przez 4 miesiące dobrze i jakoś się nie wyłączał. Brakuje już mi pomysłów co może być przyczyną wyłączania się TV skoro wszystko wymienione w nim. Proszę o pomoc pilnie. Jutro mam dać odpowiedź czy na własną rękę będę go reklamował do Samsunga bo serwis wypisuje że jest sprawny
  • Poziom 39  
    Faktyczne tv powinni Ci wymienić, tylko że już nie ma tych modeli, powinni go wymienić na nowy tej samej klasy co Twój, znam przypadki że Sony tak robi
    Resetowałes tv ponownie?
  • Specjalista Sieci, Internet
    FenixRSA napisał:
    Jutro mam dać odpowiedź czy na własną rękę będę go reklamował do Samsunga bo serwis wypisuje że jest sprawny

    Serwis ma tv NAPRAWIĆ, albo potwierdzić, ze nie potrafi tego zrobić.
    Nie daj się zrobić w balona.
    Reszta dokładnie jak radzi kolega intenso - jak mogą wpisać, ze tv dobry, jak nadal wariuje, to niech go naprawią, albo biorą do siebie do serwisu.
    Tv ma być dobry, inaczej im powiedź, że oddajesz sprawę do sądu.
    I bierz na piśmie, że nie mogą, albo nie chcą tv naprawić.
    A jak jeszcze masz "rękojmię", to zgłaszaj tv do skutku do sklepu - albo naprawa, albo wymiana, i nie jest to widzimisię serwisu, producenta, sklepu czy krasnoludków - tak stanowi prawo w Polsce i UE.
  • Poziom 6  
    Tak Zrobiłem Reset i działa do puki nie łącze się z Wi-Fi podczas połączenia od razu zaczyna się wyłączać. Powiedzieli mi żę oddają TV jako sprawny bo u nich działa, a jaka ja mam gwarancje że u nich działa jak tego nie widzę ? Powiedział że oni oddają jako sprawny a ja mogę sam reklamować bo to wina Rutera lub internetu radiowego ( idiotyzm ) Zgłosić sprawe do rzecznika konsumenta ?
  • Specjalista Sieci, Internet
    FenixRSA napisał:
    Zgłosić sprawe do rzecznika konsumenta ?

    Oczywiście, że tak.
    Bierz wszystko od nich na piśmie.
    FenixRSA napisał:
    Powiedział że oni oddają jako sprawny a ja mogę sam reklamować bo to wina Rutera lub internetu radiowego

    A masz możliwość sprawdzenia go pod innym netem, u kogoś innego?.
  • Poziom 6  
    Tam mam możliwość sprawdzenia na Neostradzie jeszcze. Jutro mi go odwiezie koło 17 i go sprawdzę, na piśmie mi dadzą że oddają jako sprawny. Zastanawiam się czy nie powiedzieć mu jak będzie jechał żeby zabrał ze sobą inny TV z Wi-Fi i podłączymy go, czy tamten też się będzie wyłączał ale nie wiem czy nie weźmie też uszkodzonego...
  • Specjalista Sieci, Internet
    FenixRSA napisał:
    Tam mam możliwość sprawdzenia na Neostradzie jeszcze

    To zobacz.
    Jak się chce walczyć o coś we własnym interesie, to musisz być "kuty na 4 łapy" w swoim dobrze pojętym interesie.
    FenixRSA napisał:
    Zastanawiam się czy nie powiedzieć mu jak będzie jechał żeby zabrał ze sobą inny TV z Wi-Fi i podłączymy go, czy tamten też się będzie wyłączał ale nie wiem czy nie weźmie też uszkodzonego...

    Zapomnij - serwisant nie będzie taszczył innego tv, skoro twierdzą, że ten tv jest sprawny.
  • Poziom 6  
    Napisze do Was jutro wieczorem jak się sprawa potoczy, czy TV się nadal wyłącza na innym necie. Może po prostu nie umieją naprawić go skoro wymienili wszystko ( Płyte, zasilacz i wi-fi ) to powiedzieli że sprawny i zwalają winę na ruter albo neta. Pozdrawiam Was i dziękuję za dotychczasową pomoc. Do jutra
  • Poziom 39  
    Najprawdopodobniej stwierdzili że tv jest sprawny bo już wszystko co mozna bylo wymienić wymienili i stąd ta teza. Postrasz ich że do sądu z tym pójdziesz albo do rzecznika.
  • Poziom 6  
    Witam...
    Pisze dopiero teraz ponieważ chciałem zostawić TV na obserwacji.
    Po przywiezieniu TV przez serwisanta podłączyłem go przez Wi-Fi do Neostrady i nie wyłączył się ani razu. Zacząłem się zastanawiać czy to aby nie była jednak wina Rutera, więc przełączyłem go następnego dnia ( dziś ) na ruter z którego zawsze korzystałem. TV się tez nie wyłączył ani razu. Mam w głowie 2 myśli. Albo tak jak kiedyś pochodzi kilka dni zanim zacznie świrować. Albo naprawili usterkę a mi wkręcili że sprawny był cały czas żeby nie wymieniać na nowy TV. Serwisant podszedł do mnie ze zlewką, ale jak go postraszyłem Rękojmą i prawami jakie mam art. 556 kodeksu cywilnego i że ma mi wystawić kwit że nie chce naprawić albo się nie da, to zaczął się jąkać. Powiedziałem że jak się wyłączy na necie u brata to idę do sądu i ie pier... się nic. Odpowiedział mi że jak się wyłączy to żeby mu dać znać od razu. Przetestuje go przez 7 dni jeszcze i odpiszę Wam. Dziękuję za rady prawne, bardzo pomogliście. Do napisania za 7 dni. Pozdrawiam serdecznie.
  • Poziom 6  
    Cześć...

    Tak jak przypuszczałem, minęło kilka dni i TV zaczyna znów świrować. Mam jeszcze jedno pytanko zanim zadzwonię jutro do serwisanta. Czy temperatura w pokoju ma wpływ na TV ? TV stoi 2m od grzejnika, czy to mu nie szkodzi ? w pokoju jest 20 parę stopni. I bez zmian, Działa gdy jest odłączony od neta, Działa gdy jest połączony kablem a wyłącza się gdy połączę się z Wi-Fi
  • Poziom 39  
    Osobiście w to wątpię, mój tv stoi z jakieś 70cm od grzejnika, ma go za sobą, mało tego grzejnik jest długi jakieś półtora metra, oczywiście nad grzejnikiem jest okno o długości 3.5 metra także mój tv dostaje po tyłku całym rokiem.Nigdy sam mi się nie wyłączył.

    Automatyczne aktualizacje masz włączone?
  • Poziom 6  
    W obecnej chwili wyłączone.
  • Poziom 39  
    Brak mi pomysłów żeby Ci pomoc, naciskaj serwis, tylko to Ci pozostało.
  • Poziom 6  
    Prawdę powiedziawszy tez już mam pustkę. Jutro zadzwonię do serwisanta i powiem mu że miał 4 podejścia do TV i albo mi wymienią na nowy ( inny model ) albo zgłaszam sprawę do rzecznika spraw. Akurat jest piątek to będzie u mnie w mieście. Odezwę się jak się dowiem co mi odpowie. Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Witam

    Aktualizacje robiłeś w tv online czy pen-drajwem z softem od Samsunga.
    Często najnowsze oprogramowanie jest aktualizowane znacznie później na serwerach TV niż na stronie dla klienta :
    http://www.samsung.com/pl/support/model/UE46F6650SSXXH

    Sprawdź czy masz nowsze niż WERSJA : 2102.2 zawartą na wyżej wymienionej stronie.
  • Poziom 6  
    Dziwne troche ale tv sprawny. Gdy przełączyłem się na inny internet z Radiowego tv przestał się wyłączać. Pozdrawiam
  • Specjalista Sieci, Internet
    I dopiero po roku to sprawdziłeś - a co sugerowałem wyżej...