Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada - Problem z powiększeniem predkości

Xus12 07 Maj 2014 19:19 4002 66
  • #31 07 Maj 2014 19:19
    Xus12
    Poziom 7  

    Cyferki w routerze? Nwm oco chodzi... :P
    Rzeczywista prędkość łącza:
    Ping: 60
    Pobieranie: 1,2mb/s (pobiera mi z prędkością 150/160kb/s przeważnie)
    Upload: 0.3
    Mój sąsiad mieszka ode mnie w odległości 5 metrów (jedynie siatka nas dzieli) , nie ma wokół nas żadnych zabudowań , mieszkam na wsi
    KOCUREK1970 , tak mi powiedzieli , że bd płacił , ponieważ wszystko jest okej z ich strony , i nie ma czego naprawiać (mam niby to 1,2mb/s...)
    Co to jest UKE? Jak sie z nimi skontaktować?
    Bardzo dziękuję za pomoc ;)

  • #32 07 Maj 2014 19:22
    kiss39
    Poziom 33  

    zgadzam się z KOCUREK1970. Xus12 dzwonisz do operatora niech to sprawdzą jak nie naprawi lub nie będzie tyle ile masz w umowie to działasz. I Koniec Tematu :)

    Dodano po 2 [minuty]:

    jak się nie uda uzyskać 10MB to zmieniasz przy następnej umowie na 1MB lub wybierasz nowego operatora .

  • #33 07 Maj 2014 19:35
    Xus12
    Poziom 7  

    Kiss , tylko w umowie jest DO 10mb/s , czyli sie wywiązują...
    A w to , że przyślą mi techinka , bardzo wątpie (u nich jest ok)

  • #34 07 Maj 2014 19:36
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    Xus12 napisał:
    KOCUREK1970 , tak mi powiedzieli , że bd płacił , ponieważ wszystko jest okej z ich strony , i nie ma czego naprawiać (mam niby to 1,2mb/s...)

    To jak Ci wystawią fakturę, to im powiedz, ze oddajesz sprawę do sądu, o wyłudzenie pieniędzy.
    Gadać, to sobie mogą, postraszysz sądem, UKE i PRSK, i jeszcze Urzędem Skarbowym, to im rura zmięknie, nie tacy klękali.
    Xus12 napisał:
    Co to jest UKE? Jak sie z nimi skontaktować?

    kontakt na GG 853,
    www
    http://www.uke.gov.pl/kontakt-z-urzedem-1098
    http://www.cik.uke.gov.pl/zadzwon-do-nas
    http://www.cik.uke.gov.pl/sposoby-dochodzenia-roszczen
    Xus12 napisał:
    tylko w umowie jest DO 10mb/s , czyli sie wywiązują...

    Ja jestem w UPC, w umowie mam DO 60 Mb, realna prędkość to 59 Mb - to chyba różnica, do tego co jest u Ciebie!.

    To ja wynajmę Tobie garaż za 20 tyś zł/mc, a dostaniesz ode mnie wiaderko - mam rozumieć, że się zgadzasz, przecież się wywiązuje z umowy, Ty mi płacisz, ja Tobie dałem miejsce, a, że Ty auta w wiadrze nie możesz zaparkować - wybacz, co mnie to obchodzi - kumasz,
    kiedy podpisujemy umowę?.

  • #35 07 Maj 2014 19:50
    robzet
    Poziom 9  

    Witam

    Przede wszystkim upewnij się o czym piszesz.
    Z tego co zrozumiałem w umowie masz do 10Mb/s (megabit) a jak odczytujesz transfer przy pobieraniu jest to z reguły w MB/s (megabajt) czyli megabit podzielić na 8.

    To , że pobiera ci pliki 160kB/s wcale nie jest dziwne (zależy głównie od strony wystawiającej pliki do pobrania).

    Sprawdź swoje łącze na jakim typowym speedtest i posługuj się wynikami tego testu.

    Przypominam , że za nieuzasadnioną wizytę techników musisz zapłacić.

    Możesz zadzwonić również na infolinię i porozmawiać z konsultantem - wbrew pozorom siedzą tam często całkiem zorientowani ludzie i mogą przeprowadzić zdalnie wiele testów (np. błędy w linii, zerwania, parametry xDSL itp.

    Pozdrawiam

  • #36 07 Maj 2014 19:54
    Xus12
    Poziom 7  

    KOCUREK1970 masz racje , postraszę ich trochę , niech wyślą mi technika i sie sprawa wyjaśni...
    Dobry przykład z tym garażem , tylko no wiesz , z ich strony to jest takie "niekaralne" oszustko , oferują DO 10mb/s , wiec się zgodziłem , myśląc że okej , bd miał 8/9mb/s nic sie nie stanie , ale tutaj nadal 1mb/s...
    Dzwonię do nich i pokazuje sprawę jasno = albo mi wyślą technika , i on coś naprawi , albo zgłoszę to dalej...

    Dodano po 4 [minuty]:

    robzet napisał:
    Witam

    Przede wszystkim upewnij się o czym piszesz.
    Z tego co zrozumiałem w umowie masz do 10Mb/s (megabit) a jak odczytujesz transfer przy pobieraniu jest to z reguły w MB/s (megabajt) czyli megabit podzielić na 8.

    To , że pobiera ci pliki 160kB/s wcale nie jest dziwne (zależy głównie od strony wystawiającej pliki do pobrania).

    Sprawdź swoje łącze na jakim typowym speedtest i posługuj się wynikami tego testu.

    Przypominam , że za nieuzasadnioną wizytę techników musisz zapłacić.

    Możesz zadzwonić również na infolinię i porozmawiać z konsultantem - wbrew pozorom siedzą tam często całkiem zorientowani ludzie i mogą przeprowadzić zdalnie wiele testów (np. błędy w linii, zerwania, parametry xDSL itp.

    Pozdrawiam

    Ale kurcze w tym problem , że oni nie chcą robić żadnych testów , ponieważ mam internet DO 10mb/s , a obecnie mam 1mb/s , czyli jest ok , i mówią , że nie ma co sprawdzać, bo WSZYSTKO jest okej...a jak wspomnę o sąsiedzie , to zaczyna się niemiły ton oraz to , że ich to NIE OBCHODZI co ma sąsiad , nie mogą wyjawniać danych , za wizyte technika trzeba zapłacić.
    Ale tak naprawdę jak bym poprosił o technika , i nic by to nie wykazało (żadnego błędu) , bo tak najprawdopodobniej by było , ponieważ niby mam to 1mb/s , i mogli by niczego nie znaleźć , to bym musiał płacić (i tak już wydałem z 20zł za te durnowate telefont do Neostrady)...

  • #37 07 Maj 2014 19:57
    HarrisonBergeron
    Poziom 11  

    Xus12 napisał:
    Cyferki w routerze? Nwm oco chodzi... :P

    I właśnie dlatego niestety na infolinii zawsze Cię zbędą. U nas wszystko jest ok, masz płacić i siedzieć cicho. :(

    Xus12 napisał:
    Pobieranie: 1,2mb/s [...] Upload: 0.3

    Prawidłowo przy tej prędkości synchronizacji DSL jaką ma ruter. To są właśnie "te cyferki".

    Moi znajomi mają od wielu wielu lat Neostradę. Na początku przy małych prędkościach było wszystko ok. Po którymś z kolei przedłużeniu umowy mieli opcję 2Mbit i wtedy zaczęły się problemy. Nie było tej prędkości (raptem 1 - jak u Ciebie), często czerwona @ się świeciła. Szczęście w nieszczęściu, że pewnego dnia Neostrada przestała działać w ogóle. Przyjechali technicy, przez pół dnia skakali po słupach jak małpy, i w końcu znaleźli usterkę na linii. Od tego czasu jak ręką odjoł. Teraz znajomi mają opcję 10Mbit i śmiga aż miło.

  • #38 07 Maj 2014 20:34
    Xus12
    Poziom 7  

    Czyli co radzicie robić?

  • #39 07 Maj 2014 20:35
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

    KOCUREK1970 napisał:
    Xus12 napisał:
    Aha , czyli pozostaje mi płacić za technika... no nic...

    A kto Ci powiedział, że będziesz płacił?.
    Masz usługę DO 10 Mb wykupioną, to najmniej może być 8 Mb, ale nie 1/1,5 Mb, przecież to ledwo jest 10% deklarowanej prędkości.

    HarrisonBergeron napisał:
    Musisz wydzwaniać do nich codziennie i reklamować do skutku

    Musi napisać reklamację, albo skontaktować się z UKE, oni się takimi sprawami zajmują, oni zmuszą operatora do naprawienia tego, zmuszą do wypłacenia odszkodowania za czas nie w pełni działającej usługi, i obniżenia abonamentu za ten okres, jest tylko jedno ALE, musi się Tobie chcieć o to walczyć.
    maurycy123 napisał:
    Ale to tylko moje (i nie tylko) marzenie.

    Po co komu marzenia, wystarczy się bić o swoje i tym gadom nie popuścić, jest jeszcze Powiatowy Rzecznik Spraw Konsumenckich, do niego też można pójść, ale najpierw napisać reklamację, tak jak powinna wyglądać, poczekać za odpowiedzią i potem działać.


    Głupoty piszesz. Czytałeś kiedyś umowę między klientem a Orange?
    Jest tam zapis:
    Do 10Mb ale nie mniej niż 1Mb.

  • #40 07 Maj 2014 20:43
    Xus12
    Poziom 7  

    Czyli co mam robić? Siedzieć cicho? Czy zadzwonić do nich i poprosić o wezwanie technika?

  • #41 07 Maj 2014 20:55
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

    maurycy123 napisał:
    Głupoty piszesz. Czytałeś kiedyś umowę między klientem a Orange?
    Jest tam zapis:
    Do 10Mb ale nie mniej niż 1Mb.

    Skoro nie mniej, to znaczy, że więcej jak najbardziej, a to znaczy, ze user płaci za dużo, płaci za usługę, której nie posiada, więc tym bardziej firmie nie należą się te pieniądze.
    Xus12 napisał:
    Czyli co mam robić? Siedzieć cicho? Czy zadzwonić do nich i poprosić o wezwanie technika?

    Bez urazy, ale sam nie potrafisz podjąć decyzji, wszystko co potrzebne już dostałeś, zrób jak zechcesz.

  • #42 07 Maj 2014 20:59
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

    Xus12 napisał:
    Czyli co mam robić? Siedzieć cicho? Czy zadzwonić do nich i poprosić o wezwanie technika?


    Szukać innego dostawcy internetu. Jak nie ma takiej możliwości to jesteś w czarnej d...e. Podpisaliście umowę, to obie strony muszą się wywiązać z podpisanej umowy. Ty masz internet do 10Mb a oni Ci zapewniają min 1Mb.

  • #43 07 Maj 2014 21:00
    intenso
    Poziom 38  

    Xus12 napisał:


    Ale kurcze w tym problem , że oni nie chcą robić żadnych testów , ponieważ mam internet DO 10mb/s , a obecnie mam 1mb/s , czyli jest ok , i mówią , że nie ma co sprawdzać, bo WSZYSTKO jest okej...a jak wspomnę o sąsiedzie , to zaczyna się niemiły ton oraz to , że ich to NIE OBCHODZI co ma sąsiad , nie mogą wyjawniać danych , za wizyte technika trzeba zapłacić.
    Ale tak naprawdę jak bym poprosił o technika , i nic by to nie wykazało (żadnego błędu) , bo tak najprawdopodobniej by było , ponieważ niby mam to 1mb/s , i mogli by niczego nie znaleźć , to bym musiał płacić (i tak już wydałem z 20zł za te durnowate telefont do Neostrady)...


    Ja miałem kiedyś problem z internetem z vectry jeden jedyny, później okazało się że to wina modemo-rutera.
    Zwiększając sobie internet z 8mb na 24mb dostałem od vectry nowy modem to ogarniania większych prędkości 24 mb taryfa dzienna i 64 mb taryfa nocna.Mój problem dotyczył tego że te 24 mb miałem przez całą dobę wogóle nie miałem tych 64 mb.Również wydzwaniałem do nich kilka razy i u nich było wszystko w porządku, umowne prędkości były przypisane do mojego modemu. Po kolejnym telefonie trafiłem na ogarnięte technika który na próbę zwiększył mi internet na 120 mb a tu zonk.Zresetował modem wysłał jeszcze raz uprawnienia na modem i ciągle to samo. Myślał myślał i stwierdził że coś jest nie tak z modemem, za kilka dni dostałem telefon że skonfigurowany modem czeka do odbioru w punkcie i od tamtej pory wszystko jest ok.Teraz mam 60 mb i zero problemów.
    Na umowie też miałem napisane taryfa dzienna Do 24mb a taryfa nocna Do 64 mb a mimo to chcieli i rozwiązali problem.
    Ja bym upatrywal problem w sprzecie bo prędkość 10 mb nie jest jakąś wygórowaną prędkością która nie może działać prawidłowo miejsceu w którym mieszkasz.
    Możliwe że oni nie są świadomi problemu ponieważ u siebie w systemie widzą że przepustowość jest ustawiona prawidłowa i zganiają to na Twoje miejsce zamieszkania i na samo łącze, a problem z może leżeć po stanie modemu.
    Sory za błędy pisze z telefonu.

  • #44 07 Maj 2014 21:05
    Xus12
    Poziom 7  

    Acha , czyli jestem w czarnej dup*e , jak to już ujołeś...
    No nic , spróbuje do nich zadzwonić i poprosić o technika , najwyżej zapłacę za niego...
    A ile kosztuje taka wizyta technika? Zależy ile będzie czy co zrobi?
    Z góry dziekuje

  • #46 07 Maj 2014 21:08
    Xus12
    Poziom 7  

    intenso napisał:
    Xus12 napisał:


    Ale kurcze w tym problem , że oni nie chcą robić żadnych testów , ponieważ mam internet DO 10mb/s , a obecnie mam 1mb/s , czyli jest ok , i mówią , że nie ma co sprawdzać, bo WSZYSTKO jest okej...a jak wspomnę o sąsiedzie , to zaczyna się niemiły ton oraz to , że ich to NIE OBCHODZI co ma sąsiad , nie mogą wyjawniać danych , za wizyte technika trzeba zapłacić.
    Ale tak naprawdę jak bym poprosił o technika , i nic by to nie wykazało (żadnego błędu) , bo tak najprawdopodobniej by było , ponieważ niby mam to 1mb/s , i mogli by niczego nie znaleźć , to bym musiał płacić (i tak już wydałem z 20zł za te durnowate telefont do Neostrady)...


    Ja miałem kiedyś problem z internetem z vectry jeden jedyny, później okazało się że to wina modemo-rutera.
    Zwiększając sobie internet z 8mb na 24mb dostałem od vectry nowy modem to ogarniania większych prędkości 24 mb taryfa dzienna i 64 mb taryfa nocna.Mój problem dotyczył tego że te 24 mb miałem przez całą dobę wogóle nie miałem tych 64 mb.Również wydzwaniałem do nich kilka razy i u nich było wszystko w porządku, umowne prędkości były przypisane do mojego modemu. Po kolejnym telefonie trafiłem na ogarnięte technika który na próbę zwiększył mi internet na 120 mb a tu zonk.Zresetował modem wysłał jeszcze raz uprawnienia na modem i ciągle to samo. Myślał myślał i stwierdził że coś jest nie tak z modemem, za kilka dni dostałem telefon że skonfigurowany modem czeka do odbioru w punkcie i od tamtej pory wszystko jest ok.Teraz mam 60 mb i zero problemów.
    Na umowie też miałem napisane taryfa dzienna Do 24mb a taryfa nocna Do 64 mb a mimo to chcieli i rozwiązali problem.
    Ja bym upatrywal problem w sprzecie bo prędkość 10 mb nie jest jakąś wygórowaną prędkością która nie może działać prawidłowo miejsceu w którym mieszkasz.
    Możliwe że oni nie są świadomi problemu ponieważ u siebie w systemie widzą że przepustowość jest ustawiona prawidłowa i zganiają to na Twoje miejsce zamieszkania i na samo łącze, a problem z może leżeć po stanie modemu.
    Sory za błędy pisze z telefonu.

    Dzięki za post , mam zamiar do nich zadzwonić i poprosić o przysłanie technika (nawet odpłatnie)

    Dodano po 1 [minuty]:

    kiss39 napisał:
    Xus12 do kiedy masz umowę ?

    Umowę mam na dwa lata (czyli jeszcze ok. 14 miesięcy , ponieważ już troche mineło)

  • #47 07 Maj 2014 21:09
    intenso
    Poziom 38  

    Ja to bym co innego zrobił na Twoim miejscu trochę to mało zrozumiałe ale zadziała.
    Popsuj ten modem i wymienią Ci na nowy.

  • #48 07 Maj 2014 21:10
    kiss39
    Poziom 33  

    dzwoń do nich niech dadzą inny modem tak jak wyżej opisane

  • #49 07 Maj 2014 21:13
    modelarztt01
    Poziom 15  

    Na początek proponuję zacząć poprawnie pisać jednostki. Bo jest różnica między Mb (megabit) a MB (megabajt).

    Prędkość internetu jest opisywana Mb (megabit) a ściągając najczęściej napisane jest kB (kilobajt) lub MB (megabajt). A 1 bajt to 8 bitów.
    I prędkość na umowie 1Mb/s to około 125 kB/s ściągania.

    Po za tym to warto podłączyć inny router i upewnić się że ten działa dobrze. Prócz tego jedyne co zostaje to chyba wezwać techników choć to również może mało dać.

    I jeśli nic nie pomoże to zostaje chyba jedynie się z tym pogodzić i po skończeniu tej umowy wybrać niższą prędkość, bądź teraz próbować zmienić prędkość.

    A mieszkając na wsi prawdopodobnie innym dostawcą będzie tylko netia i będzie na tym samym kablu telefonicznym ADSL. Chyba że jest dostęp do innego internetu ale nie radiowego.

  • #50 07 Maj 2014 21:15
    robzet
    Poziom 9  

    Cześć

    Kolejno:
    Upewnij się jaki masz transfer najlepiej na http://www.orange.pl/kid,4002321508,id,4003284667,title,speedtest,helparticle.html

    Jeśli rzeczywiście parametry są 1Mb/s download i 0,3 upload to zadzwoń na infolinię orange 801505505 i porozmawiaj z konsultantem - niech sprawdzi:
    1. - czy Twój login ma faktycznie zwiększoną prędkość do 10M
    2. - czy Twój modem jest zsynchronizowany w linii na ok13Mb
    3. - czy występują zakłócenia na łączu DSL tzn zerwania , błędy (możliwe do zdalnego sprawdzenia nie na wszystkich węzłach)
    4. - czy ustawienia portu na węźle są prawidłowe

    poproś go o wsparcie - z pewnością nie odmówi - tylko pamiętaj , że po drugiej stronie też jest człowiek , a nie kukła do rzucania błotem

    Możesz również sam sprawdzić w/w sprawy
    1 - login - idź do sąsiada u którego działa dobrze i zaloguj się na swój login i hasło
    2,3 - parametry linii (na twoim modemie - statystyki DSL) - jak to sprawdzić poszukaj w google z pewnością jest
    4 - jeśli synchronizacja linii sprawdzona na modemie jest ok 1,3Mb to dzwoń na infolinię i niech sprawdzą czy port został przekonfigurowany.

    jeśli to nic nie da - pisz na forum - jutro sprawdzę co Ci wyszło.

  • #51 07 Maj 2014 21:17
    Xus12
    Poziom 7  

    Ale tak poprostu zadzwonić i poprosić o inny modem? Czy no nwm , poprosić o technika (odpłatnie lub z innej firmy) i niech on zbada tą sytuacje?
    Bo jak do nich zadzwonię i powiem "Poprosze nowy modem , bo ten mi "laguje" to nwm co oni na to powiedzą...
    A co do niszczenia , to nwm czy by oni tego nie mogli wykryć? Jak stuknę młotkiem w LB to będzie lekkie wgniecenie , a chyba "sam sie nie popsuł" :P
    Pozdrawiam

  • #52 07 Maj 2014 21:20
    intenso
    Poziom 38  

    Pewnie zaraz się chłopaki na mnie rzucą ale w Cyfrowym Polsacie padł mi kiedyś mój dekoder Samsung no i wymienili mi na jakiegoś Thomsona i nie mogłem tego przeżyć, wystarczył kabelek przez otwory wentylacyjne przyłożyć w dwóch różnych miejscach na płycie i dekoder padał na amen czarny ekran.Plomby gwarancyjne całe dekoder do wymiany.Kilka sztuk tak załatwilem do póki nie trafiłem na Samsung.
    Mojemu znajomemu wymieniali w vectrze juz trzy modemy ale same się popsuły:-)

    Dodano po 2 [minuty]:

    modelarztt01 napisał:
    Na początek proponuję zacząć poprawnie pisać jednostki. Bo jest różnica między Mb (megabit) a MB (megabajt).

    Prędkość internetu jest opisywana Mb (megabit) a ściągając najczęściej napisane jest kB (kilobajt) lub MB (megabajt). A 1 bajt to 8 bitów.
    I prędkość na umowie 1Mb/s to około 125 kB/s ściągania.

    Po za tym to warto podłączyć inny router i upewnić się że ten działa dobrze. Prócz tego jedyne co zostaje to chyba wezwać techników choć to również może mało dać.

    I jeśli nic nie pomoże to zostaje chyba jedynie się z tym pogodzić i po skończeniu tej umowy wybrać niższą prędkość, bądź teraz próbować zmienić prędkość.

    A mieszkając na wsi prawdopodobnie innym dostawcą będzie tylko netia i będzie na tym samym kablu telefonicznym ADSL. Chyba że jest dostęp do innego internetu ale nie radiowego.


    Wszyscy wiedzą o co chodzi z mb.

  • #53 07 Maj 2014 21:34
    Xus12
    Poziom 7  

    robzet napisał:
    Cześć

    Kolejno:
    Upewnij się jaki masz transfer najlepiej na http://www.orange.pl/kid,4002321508,id,4003284667,title,speedtest,helparticle.html

    Jeśli rzeczywiście parametry są 1Mb/s download i 0,3 upload to zadzwoń na infolinię orange 801505505 i porozmawiaj z konsultantem - niech sprawdzi:
    1. - czy Twój login ma faktycznie zwiększoną prędkość do 10M
    2. - czy Twój modem jest zsynchronizowany w linii na ok13Mb
    3. - czy występują zakłócenia na łączu DSL tzn zerwania , błędy (możliwe do zdalnego sprawdzenia nie na wszystkich węzłach)
    4. - czy ustawienia portu na węźle są prawidłowe

    poproś go o wsparcie - z pewnością nie odmówi - tylko pamiętaj , że po drugiej stronie też jest człowiek , a nie kukła do rzucania błotem

    Możesz również sam sprawdzić w/w sprawy
    1 - login - idź do sąsiada u którego działa dobrze i zaloguj się na swój login i hasło
    2,3 - parametry linii (na twoim modemie - statystyki DSL) - jak to sprawdzić poszukaj w google z pewnością jest
    4 - jeśli synchronizacja linii sprawdzona na modemie jest ok 1,3Mb to dzwoń na infolinię i niech sprawdzą czy port został przekonfigurowany.

    jeśli to nic nie da - pisz na forum - jutro sprawdzę co Ci wyszło.

    Jutro mam zamiar do nich zadzwonić , i się wypytać oto , co mi tutaj podałeś , bardzo dziękuję , może się uda normalnie porozmawiać (bez nerwów).
    Zaraz po rozmowie napisze relacje , chociaż mało co wieżę w obsługę z Neostrady

  • #54 07 Maj 2014 21:37
    intenso
    Poziom 38  

    Jest tak że, albo nie są świadomi że z modemem jest coś nie tak, albo okradają Cię zgodnie z prawem z MegaBitów.

  • #55 07 Maj 2014 21:48
    Xus12
    Poziom 7  

    No nie wiem , poczekam do jutra i spróbuje coś załatwić...

  • #56 07 Maj 2014 21:56
    intenso
    Poziom 38  

    Jak miałem internet Do 24Mb to na teście było zawsze 23,5/23,6 Mb ,teraz też tak mam tylko że jest 59,5 czasami ponad 60 Mb.
    Wiem jedno, jeżeli będe miał zawsze możliwość założenia internetu z vectry to go zawsze będę miał.Narazie się nie wyprowadzam i nie mam problemu.

  • #57 07 Maj 2014 22:06
    Xus12
    Poziom 7  

    To z czego masz internet? Też miałeś podobny problem co ja?

  • #58 07 Maj 2014 22:15
    intenso
    Poziom 38  

    Xus12 napisał:
    To z czego masz internet? Też miałeś podobny problem co ja?
    Przeczytaj mój post jeszcze raz tylko że ze zrozumieniem.

  • #59 07 Maj 2014 22:20
    Xus12
    Poziom 7  

    Czyli polecasz internet z vectry tak?

  • #60 07 Maj 2014 22:25
    intenso
    Poziom 38  

    chodziło mi o ten post jaki miałem problem z internetem.

  Szukaj w 5mln produktów