Witam,
Mam problem jak w temacie (Skoda Octavia II 2006r.) domykanie prawej szyby trzeba robić na 3 razy, tj. przytrzymanie przycisku zamykania zamyka do 1/3, następne przytrzymanie do 2/3 i dopiero za 3 razem domyka do końca.
Gdy próbuje zamykać nie trzymając przycisku zamykania (na 2stopniu) szyba zamyka się do wysokości 1/3 i opada znów na sam dół.
/Przycisk zamykania dwustopniowy/seryjny jak we wszystkich VW, szyby fabryczne./
Chciałem się upewnić czy to może być problem z elektroniką czy najzwyczajniej zbyt duży opór na prowadnicach i przez opór na silnikach moduł uznaje "zamknięcie". (gdzieś tu na forum wyczytałem że tak działają te moduły)
Chciałbym uniknąć niepotrzebnego rozbierania poszycia, dlatego też moje pytania:
1.Czy ktoś już tak miał?
2. Czy da się to zdiagnozować lub naprawić VAG'em? może da się zrobić jakiś reset aby sprawdzić czy to nie problem oporu na prowadnicach?
z góry dzięki za podpowiedzi.
Mam problem jak w temacie (Skoda Octavia II 2006r.) domykanie prawej szyby trzeba robić na 3 razy, tj. przytrzymanie przycisku zamykania zamyka do 1/3, następne przytrzymanie do 2/3 i dopiero za 3 razem domyka do końca.
Gdy próbuje zamykać nie trzymając przycisku zamykania (na 2stopniu) szyba zamyka się do wysokości 1/3 i opada znów na sam dół.
/Przycisk zamykania dwustopniowy/seryjny jak we wszystkich VW, szyby fabryczne./
Chciałem się upewnić czy to może być problem z elektroniką czy najzwyczajniej zbyt duży opór na prowadnicach i przez opór na silnikach moduł uznaje "zamknięcie". (gdzieś tu na forum wyczytałem że tak działają te moduły)
Chciałbym uniknąć niepotrzebnego rozbierania poszycia, dlatego też moje pytania:
1.Czy ktoś już tak miał?

2. Czy da się to zdiagnozować lub naprawić VAG'em? może da się zrobić jakiś reset aby sprawdzić czy to nie problem oporu na prowadnicach?
z góry dzięki za podpowiedzi.