Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

STIGA SB 320D kosa spalinowa - mieszanka paliwowo-olejowa

06 Maj 2014 18:16 36606 2
  • Poziom 11  
    WItam,
    Zabieram się do odpalenia nowej kosy spalinowej. Mam pare pytań jako, że jestem laikiem.
    1. W instrukcji jest napisane, żeby uzywac oleju syntetycznego najwyzszej jakości do silników dwusuwowych. Jaki polecacie?

2. Jest tez napisane że uzywanie tych olejów pozwala na otrzymanie mieszanki 2,5% gdzie 1 część oleju to 40 części benzyny.
    np.
    1l benzyny - 0,025l oleju(tabela)
    5l benzyny - 0,125 l oleju(tabela)
    I w celu przygotowania mieszanki :
    a) wlać do kanistra homologowanego około połowy ilości benzyny
    b) dodać całośc oleju wg wskazan tabeli
    c)uzupełnic pozostała benzynę
    d) zamknąć korek i wstrząsnąc

Rozumiem ze tak jak tutaj zaznaczyłęm?

Te podziałki paliwa i oleju(40:1) są przesuniete tak o 0,4 cm. Czyli jak wleje z 500 ml paliwa to ta róznica te 0,4 cm to olej tak? i to mam wymieszac i wlać do baku?

Ps. Czy na początku podczas docierania silnika lać np mieszanke 1:50? Podobno troche inaczej to wygląda niz w instrukcji podczas docierania... Co muszę wiedzieć o docieraniu i po jakim okresie czasu moge uznac ze silnik jest dotarty?
  • Poziom 39  
    Ja używam Stihl HP 100ml na 5 kanister (1:50) 8 lat bez zająknięć wymieniam tylko filtr powietrza ale moja kosa to Stihl.
  • Poziom 2  
    jajuń napisał:
    WItam,
    Zabieram się do odpalenia nowej kosy spalinowej. Mam pare pytań jako, że jestem laikiem.
    1. W instrukcji jest napisane, żeby uzywac oleju syntetycznego najwyzszej jakości do silników dwusuwowych. Jaki polecacie?

2. Jest tez napisane że uzywanie tych olejów pozwala na otrzymanie mieszanki 2,5% gdzie 1 część oleju to 40 części benzyny.
    np.
    1l benzyny - 0,025l oleju(tabela)
    5l benzyny - 0,125 l oleju(tabela)