Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kingway Camaro - NIe odpala, ogólna reanimacja

07 Maj 2014 11:52 2112 3
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie.
    Prosiłbym o pomoc w ożywieniu mojego Camaro. Jestem początkującym i dlatego moje pytania mogą być naiwne. Szukałem na forach i Google odpowiedzi na moje pytania, ale konkretów nie znalazłem.
    A wiec tak: posiadam Kingway'a Camaro, silnik 4T. Na fakturze zakupu są dane marka: VONROAD, typ: YB50QT-15. Od czterech lat jeździł bezawaryjnie, przeglądy w firmowym serwisie. W zeszłym roku pod koniec sezonu zaczął przerywać, dławić się. Zdarzyło się, że nagle zgasł i trzeba było długo odpalać z kopki, zanim zaskoczył. Pod koniec zgasł i już nie odpalił. Usiłowałem do skutku, aż rozsypał się bendix. Rozrusznik kręci, ale tylko silniczek. I w tym roku postanowiłem go uruchomić.Zakupiłem nowy bendix i pierwsze pytanie: z której strony silnika on się znajduje? Od strony kopki czy z drugiej?Znalazłem na necie instrukcje wymiany, tylko filmy i zdjęcia są tak ujęte, że nie mogę się zorientować z której strony.
    Kolejne sprawy. Co radzicie z odpaleniem? Co sprawdzić? Dotychczas sprawdziłem akumulator (naładowany), świecę - jest iskra. Nie dochodziło paliwo, pomimo kopania świeca kompletnie sucha. Wymieniłem kranik podciśnieniowy i nic to nie dało. Tak jakby wężyk od podciśnienia wychodzący z gaźnika (chyba) go nie dawał. Zaciągnąłem podciśnienie sztucznie, paliwo dochodzi do gaźnika i dalej nic. Na forum czytałem, że po zimie trzeba podać paliwo prosto do gaźnika (rozkręcając go). Czy koniecznie tak trzeba? I jeszcze był temat, iż może nie odpala, bo ssanie siadło i trzeba sprawdzić. Gdzie to ssanie się znajduje i co konkretnie trzeba sprawdzić? Załączam zdjęcia "przedziału silnikowego". Wytłumaczcie mi co i jak. Bo co ściągnę dokumentację od silnika, to jest to nie ten.