Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MB W202 C180 '93 - Immo i wysoka temperatura

sieger 07 Maj 2014 19:42 1173 8
  • #1 07 Maj 2014 19:42
    sieger
    Poziom 24  

    Witam

    W moim MB W202 mam zwykły kluczy.
    Koło drążka zmiany biegów mam złącze do breloczka immobilisera.
    Na breloczku jest napis AMS. W załączniku zdjęcie obu części.

    Poprzedniego lata przy bardzo ciepłej pogodzie miałem dwa problemy:

    - immo nie chciał się odblokować gdy breloczek był nagrzany
    - samochód wyłączał się podczas jazdy

    Jak mogę naprawić lub zablokować immobiliser aby przy najbliższych cieplejszych dniach nie mieć problemów?

    0 8
  • #2 07 Maj 2014 20:06
    leonek4
    Poziom 28  

    Nie jest to fabryczne immo.
    Najlepiej tymczasowo wyłączyć i sprawdzić czy faktycznie auto nie będzie gasło.
    Jest dokładane więc nie powinieneś mieć problemów.

    0
  • #4 08 Maj 2014 07:22
    pioart
    Poziom 37  

    Koledze „leonek4” chyba nie chodziło o wprowadzenie urządzenia w stan serwisowy, ale raczej fizyczne „zmostkowanie” zabezpieczonych / przeciętych/ elementów instalacji elektrycznej. Po nitce do kłębka. Po prostu doprowadź instalację do stanu pierwotnego. Zabezpieczenie wiekowe, to też może mieć wpływ na niedogodności.

    0
  • #6 08 Maj 2014 19:48
    pioart
    Poziom 37  

    sieger napisał:
    Gdzie typowo jest rozpinany oryginalny układ elektryczny?

    Wszystko zależy od inwencji własnej montującego i nic nie da podawanie najczęściej rozcinanych obwodów, bo i tak nikt nie będzie w stanie podać miejsca rozcięcia na 100 procent trafnie. Musisz sam /jak już pisałem/ odszukać to miejsce, co nie powinno nawet laikowi stwarzać duże trudności.

    0
  • #7 07 Cze 2014 15:11
    sieger
    Poziom 24  

    Ok zagdzam się, że nie da rady podać ze 100% pewnością miejsca wpięcia modułu.
    Jednak to by dużo pomogło. Podniosłem maskownicę przy drążku zmiany biegów, w którym jest zainstalowane złącze, do którego przystawia się breloczek - 10-15 cm kable i więcej nic. Nie zmaierzam pruć pół samochodu, zeby sprawdzić gdzie znajduje się drugi koniec. Patrząc pod maską nie widzę modułów nie pochodzących MB. Jesli koledzy nie chcą podpowiedzieć, to szkoda. Myślę, że to forum jest dla ludzi, którzy chcą sami coś zrobić, a nie jechać do 'fachowca' i płacić za czary. Gdybym miał garaż i mógł sobie pozwolić na to, że auto będzie w stanie rozkładu przez kilka dni, to bym sobie poradził i bez podpowiedzi. Jeśli ktoś ma moralne wątpliwości czy czasem nei przysłuży się złodziejom, to napiszę, że obok mojego miejsca parkowania stoi bmw e36 z otwartym zamkiem, opuszczoną szybą i przez kilka miesięcy nikt się nim nie zainteresował. Nawet łatwo odczepialne elementy plastikowe. Na forum w202 skasowano mój wątek bo mają zasadę, że nie pomagają rozbrajać zabezpieczeń. Jednak złodzieje sobie poradzą w 3 sekundy z technologią dostępną w 93 roku.

    Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #8 07 Cze 2014 15:28
    leonek4
    Poziom 28  

    Miejsce ulokowania dodatkowego systemu zabezpieczeń zna ten który to wykonywał w konkretnie twoim aucie!!!!!!!!! Jest parę możliwych miejsc w których mozna dołożyć dodatkowe zabezpieczenie. Wszystko zależy od rodzaju zabezpieczenia, auta itp.

    Nie trzeba przecież rozbierać połowy auta żeby usunąć dodatkowe zabezpieczenie!!!
    Jeżeli dobrałeś się do złącza do którego przykłada się breloczek to w czym problem???
    Od niego idą przewody do dodatkowej centrali. Poświęć troszkę czasu a znajdziesz! Pod maską raczej nie będzie. Szukaj pod kierownica lub schowkiem.

    0
  • #9 21 Lut 2018 14:33
    koszt123
    Poziom 1  

    Demontowałem miesiąc temu coś takiego w starym Peugeocie. Sam szukałem informacji co to jest, więc może jeszcze komuś się przyda:

    Obok stacyjki złącze breloczka. Wewnątrz breloczka oznaczenie A.M.S. 6M140C.
    Moduł to czarne pudełko 9 cm x 5 cm x 3 cm, zalane w środku żywicą, z wystającym pękiem kabli. W tym wypadku ukryte pod wykładziną, na lewo od nóg kierowcy.

    Jeśli chodzi o dostęp, to musiałem tylko zdjąć osłonę przy stacyjce. Wystarczyło iść po kablach i według kolorów scalać to co porozcinano. Trzy kable do scalenia (dwa pod stacyjką), potem odcięcie zasilania i uziemienia.

    0