Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Komputer - Reset po którym komp nie wstaje

Dosmestos 09 Maj 2014 01:25 915 9
  • Komputer - Reset po którym komp nie wstaje

Poziom 6  

Witam wszystkich forumowiczów.
    Pewnie ten problem byl juz opisany ale jestem tak zielony jak to tylko możliwe w temacie jak i pisania na forum tak i w materii hard end software.

Komp:
    Procesor AMD Quadcore 64 Phenom 4 rdzeniowy
    ram: ( nie wiem jak sie pisze ) Gel 800 mhz 2x 1024
    płyta głowna: GIGABYTE GA-MA790X-UD4
    Karta graficzna: GTX 560 ti ( fabrycznie podkręcona ) zmienione z 900 na 800
    zasilacz: chiefteca gps-500ab a
    wczesniej miałem karte gtx 9800 firmy EVGA ale ulegla uszkodzeniu ( pamięć )
    Nigdy nie miałem podobnych problemów z komputerem od tygodnia komputer resetuje sie bez powodu ( temperatura w spoczynku Karta graficzna 28-30 C procesor 34-36 C )
    Pasta wymieniona na procesorze na Super Thermal Grease ZM-STG2 do tego dodatkowy wentyl na obudowie.
    W stresie na karcie max do 50 C, procesor to okolo 60 -65 C oczywiscie zależne od gry ewentualnie oprogramowania obciążającego.
    Oddałem komp w ręce fachury z komputronika ktory stwierdził ze wszystko jest OK.
    Od tego czasu mija tydzień.
    Testowałem memtest86+ z USB minimum 5 przejść na kość ( mam dwie po 1024 )
    zero błędów. karta graficzna to samo.
    Sterowniki Graficzne przeinstalowane od najnowszej wersji dostepnej na stronie NVidia poprzez wersje 320.18 - 331.58 ( tylko te dwa nr pamietam ale wszystkie oprócz bety były ściągnięte i zainstalowane nic to nie dało )
    Zmiana karty graficznej na inną nic nie daje po uruchomieniu komputer nadal mieli wiatraki i nic więcej. Resetowanie Biosu wgrywanie nowego też nic nie pomogło.