Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes 124 E280 - Nie wyłączający sie silnik mimo przekręcenia stacyjki

09 Maj 2014 23:57 2262 21
  • Poziom 6  
    Witam, mam taki problem. Gdy podłączam akumulator to wszystkie kontrolki w moim samochodzie zaczynają świecić, gdy przekręcam kluczyk auto odpala normalnie. Ale gdy już chce go zgasić to nic się nie dzieje, mimo że przekręcam stacyjke i wyjmuje kluczyk to auto dalej chodzi. Trzeba go zgasić po przez bezpiecznik bo niestety to jest automat i z biegu nie da rady. Potrzebuje szybko pomocy !!!!!!! :|
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Co dzieje się po odłączeniu kostki stacyjki?

    Dodano po 17 [sekundy]:

    Podaj jeszcze rocznik tego auta.
  • Poziom 6  
    Pawel wawa napisał:
    Co dzieje się po odłączeniu kostki stacyjki?

    Dodano po 17 [sekundy]:

    Podaj jeszcze rocznik tego auta.




    Nie odłączyłem jeszcze kostki. Dodam że stacyjka była rok temu wymieniana. To jest rocznik 93.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No to odłącz stacyjkę!
  • Poziom 6  
    A na co mam zwrócić uwagę jak odłączę kostke ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak to na co, czy zgasną kontrolki.
  • Poziom 6  
    To nic nie dało.
  • Poziom 43  
    Wyjmij bezpieczniki i sprawdź może któryś obwód/przekaźnik przywiera. Jest lpg?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zainteresuj się srebrnym przekaźnikiem za akumulatorem.
  • Poziom 6  
    znalazłem zdjęcie w internecie przekaźników o których mówili w serwisie, że to może być przez nie ale nie wiem czy to coś może być przez to spowodowane. Wydaje mi sie że ten jeden jest od abs a ten drugi od wtrysków. https://obrazki.elektroda.pl/43_1290136116.jpg
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wyciągnij najpierw ten srebrny, zobacz czy auto będzie odpalało i gasiło kontrolki po przekręceniu kluczyka.
  • Poziom 6  
    a ten czarny od czego jest ? Wczoraj wstawiłem używany ale to nic nie dało, ktoś go wcześniej musiał rozbierać i troche taki dziwny był. Dzisiaj włoże inny i zobaczymy co będzie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    I jeszcze pytanie, przy radiu nie grzebałeś?
  • Poziom 6  
    nie grzebałem a co radio ma do tego?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ten czarny, załącza między innymi zasilanie pompy paliwa. Po wyjęciu go, nie odpalisz, kontrolki powinny się zapalać i dawać zgasić kluczykiem.
    Radio.... tam masz zasilanie stałe i po kluczyku. Przy zwarciu tych dwóch, też będą takie objawy.
    To proste auto do diagnostyki, nie wiem ile czasu można się z tym grzebać.
    Druga metoda, wyciągać po kolei bezpieczniki i patrzeć kiedy będzie dobrze. Zlokalizujesz obwód, w którym jest uszkodzenie.
  • Poziom 6  
    po wyjęciu tego przekaźnika dalej jest to samo
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No to teraz włącz kluczyk i wyciągaj kolejno bezpieczniki. Zobacz kiedy zgaśnie. Zapisz numer bezpiecznika. Włóż ponownie i wyciągaj następne. Zobacz znowu kiedy zgaśnie. Podaj numery bezpieczników.
  • Poziom 6  
    ja koło 13 będę u mechanika gdzie stoi mercedes i bede sie odzywać.
  • Spec od Mercedesów
    Pawel wawa napisał:
    Radio.... tam masz zasilanie stałe i po kluczyku.

    Nie do końca. Przy radiu jest pozycja "po kluczyku", ale to nie jest zapłon.
    W starszych 124 był taki prymitywny układ komfortu: przekaźnik i dioda. Zwarcie tej diody powodowało opisane objawy. Jeżeli to nie jest składak, a podany rok to prawdziwy rok produkcji to już jest komfort bardziej rozbudowany - ze sterownikiem i taka usterka raczej nie wystąpi.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Fakt, masz rację, tam jest jeszcze taka pośrednia pozycja. Często w starszych mercedesach znajdują się tam niefabryczne połączenia, dokładany plus po zapłonie.
  • Poziom 6  
    Znalazłem bezpiecznik, pod niego jest duży urządzeń pod piętych z tego co patrze na tabliczke. Zaraz wstawie zdjęcie