Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda silnik K20A6 - co nawala w tych silnikach

jarciu_11 10 Maj 2014 09:07 4893 6
  • #1 10 Maj 2014 09:07
    jarciu_11
    Poziom 20  

    Witam pytanie jak w temacie do znawców. Mam takiego niecałe 100 tys przebiegu .Pokrywe rozrządu niemcy juz zdejmowali Chodzi o metaliczne stukanie po częstotliwości wnioskuje że z układu tłok korba. Mają te silniki jakąś typową usterke. W necie mozna znależć kilka filmików z tak pracującym sinikiem. Stukanie wystepuje w całym zakresie obrotów i temperatury. Pozdrawiam.

    0 6
  • #2 13 Maj 2014 22:26
    jarciu_11
    Poziom 20  

    Przytarty pierwszy tłok ponoć częsty przypadek w tych silników. Można zamknąć.

    1
  • #3 12 Cze 2014 18:36
    Jarosław Filipiuk
    Poziom 13  

    Typowe? Przytarty to może być kierownik. Co Ty za głupoty wypisujesz. Masz jeden z doskonalszych silników w obecnej motoryzacji a wypisujesz takie brednie, że aż zmusiłeś mnie do napisania tego postu.

    0
  • #4 12 Cze 2014 20:18
    milejow
    Poziom 42  

    Wałki rozrządu wycierały się w początkowych seriach a pokrywę zdejmowali bo co 40tyś. reguluje się w nich zawory :D

    1
  • #5 21 Cze 2014 12:37
    Jarosław Filipiuk
    Poziom 13  

    Skąd masz taką wiedzę o tych wałeczkach? Jestem bardzo ciekaw bo sprawa dotyczy bezpośrednio i mnie (K20A6 - 2003r). Auto ma 340kkm i żadnych, absolutnie żadnych problemów. EGR oczywiście nie pod maską tylko na szafie w garażu.

    0
  • #6 21 Cze 2014 17:41
    milejow
    Poziom 42  

    Jarosław Filipiuk napisał:
    Skąd masz taką wiedzę o tych wałeczkach

    Bo sam je u siebie wymieniałem(też 2003), poza tym była na to akcja przywoławcza w ASO.

    0
  • #7 16 Wrz 2014 08:06
    jarciu_11
    Poziom 20  

    Kolega milejow ma 100% racji. A ty Jarku chyba poczułeś sie urażony że obraziłem silnik który posiadasz w swoim aucie. Mnie nie interesuje czy on jest cudem techniki czy bublem .O dziwo od tego czasu zrobiłem jeszcze 3 takie z czego jedna krajowa we wszystkich to samo + wałki. Info że to częsta usterka dostałem od chłopaków którzy te silniki znają lepiej niż producent przerabiają podkrecają i takie tam. Nota o wałkach jest nawet w ESI. Pozdrawiam.

    0