Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 2 1.8 GX - Falujące obroty biegu jałowego

10 Maj 2014 16:24 6573 6
  • Poziom 9  
    Witam, posiadam Golf 2 1.8 GX (mechaniczny wtrysk), od pewnego czasu ma jakieś problemy na biegu jałowym z obrotami, zaczynają sobie falować tak koło 100-250 obr/min od 950 w dół i potem wracają na 950-1000, nie zawsze ten problem był co jakiś czas działa tak jak powinien filmik poniżej

    filmik z falującymi obrotami:

    To jest jedna sprawa natomiast druga to namierzyłem 2 dziwne rzeczy jeden dodatkowy kabel do jakiegoś elektrozaworu, widziałem fotkę silnika gdzie są 2 elekrozwory jeden obok drugiego oraz wolne miejsce w trójniku do jakiegoś przewodu co mi się wydaje jest chyba rozwiązaniem tych falujących obrotów, tylko gdzie i jak to podłaczyć nie mam pojęcia, kupiłem sobie nawet książkę serwisową żeby ogólnie ogarnąć temat tych silników
    VW Golf 2 1.8 GX - Falujące obroty biegu jałowego VW Golf 2 1.8 GX - Falujące obroty biegu jałowego VW Golf 2 1.8 GX - Falujące obroty biegu jałowego
    No i ostatnie pytanie gdzie mogę z tym pojechać, jakiś dobry mechanik co się zna na rzeczy, silnikach z mechanicznym wtryskiem, woj. opolskie
  • Sklep HeluKabel
  • Admin grupy Samochody
    Super filmiki- szkoda że prywatne.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    Już poprawione można oglądać
  • Poziom 12  
    Prawdopodobnie do silnika dochodzi nierównomierna mieszanka paliwa. Często problem w tych motorach był uszczelniaczami na wtryskiwaczach. Robiły się twarde i do silnika dochodziło dodatkowe * lewe* powietrze. Jeżeli motor nie dostaje lewego powietrza to będziesz potrzebował manometru do kontroli ciśnienia sterującego i głównego paliwa. Przyczyną falowania może być również tzw. lanie wtryskiwaczy.
  • Poziom 9  
    Ok zobaczę co i jak z mieszanką i tymi uszczelniaczami, ale najpierw sprawdzę sobie sondę lambdę może tylko tu jest problem
  • Poziom 12  
    Wydaje mi się, że w tym systemie wtryskowym nie było sondy Lambda
  • Poziom 17  
    Miałem GX'a r.88. Była sonda lambda. Bo w GX jest KE-Jetronic, a nie K-Jetronic. Też mi falował. Zobacz czy czujnik temperatury kolektora ssącego jest podłączony.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Tu masz schemat ke-jetronic.
    VW Golf 2 1.8 GX - Falujące obroty biegu jałowego

    Powąchaj spaliny, sprawdzisz czy falowanie to wina zalewania benzyną czy lewego powietrza.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A ten króciec biały to on chyba był "ślepy"?