Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oświetlenie przemysłowe. Halogen reflektor ze stojakiem i akumulatorem

12 Maj 2014 18:23 3432 8
  • Poziom 7  
    Witam. Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem kompletnym laikiem w temacie. Chciałbym kupić przenośne oświetlenie którego można by używać np. w jaskini.

Moje wymagania:
    -mocne światło
    -wytrzymała obudowa (mocna i przynajmniej trochę szczelna od wody)
    -ze stojakiem
    -Stosunkowo tania
    -W miarę możliwości naturalne światło.

Zastanawiałem się nad 3 opcjami.
    1) Lampa halogenowa przenośna 150W VOREL 82788 - Coś w tym rodzaju + Jakieś zasilanie zewnętrzne. Tutaj pytanie jakie i czy się opłaca? Nie zepsuje się w kiepskich warunkach?

2)Lampa halogen LED niebieska 10W akumulatorowa zimne światło na stojaku Ta opcja mi się podobała najbardziej. Niestety kiedy o niej czytałem okazało się, że jest słaba i tandetna. Może jakieś odmienne opinie?

3)Latarka akumulatorowa led/halogen szperacz Tutaj wydaje mi się, że światło będzie za słąbe. No i brak stojaka. Przypuszczam, że nawet Lepsze modele nie byłyby najlepsze.

Oczywiście inne opcje też wchodzą w rachubę. Z góry dziękuję za wszystkie opinie i rady.
  • Poziom 33  
    Jak kwota wchodzi w grę ?
    LED 10W to jak żarówka ok 60-80W (w bardzo dużym uproszczeniu)- czy wystarczy ?

Zwykłych halogenów bym nie brał - za mało trwałe.

Większość gotowych Halogenów LED, wymaga niestety poprawki od początku.
    Co wiąże się z utratą gwarancji, albo czekać jak się zepsuje.
  • Poziom 37  
    Według mnie są trzy opcje. Sugeruje się tym że dałeś w przykładzie jaskinię.
    Zobaczyć oferty profesjonalnych producentów sprzętu dla grotołazów. Opcja droga.