Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regeneracja kolumn Vermona Regent 1000H

12 Maj 2014 20:07 4566 9
  • Poziom 2  
    Witam.

Dostałem kolumny Vermona 1000h i chciałbym je odnowić (wizualnie i technicznie). Niestety nie mam dużego doświadczenia z głośnikami. Potrzebuję zrobić nową zwrotnicę, bo w tych kondensatory są do wywalenia. Kolumna składa się z głośnika szerokopasmowego RFT L3702 (8Ω i 50W) i czterech głośników wysokotonowych RFT L5904 (8Ω i 8W). Najgorsze jest to, że ktoś już przy nich coś robił. Dodatkowo potrzebuję nowego obicia (była skóra, a chciałbym zastosować obicie meblowe).

Jest ktoś w stanie mi pomóc? Pozdrawiam
  • Poziom 27  
    zeven8 napisał:
    Potrzebuję zrobić nową zwrotnicę, bo w tych kondensatory są do wywalenia.

To nie łatwiej wymienić uszkodzone/wyschnięte kondensatory?

zeven8 napisał:
    Kolumna składa się z głośnika szerokopasmowego RFT L3702 (8Ω i 50W) i czterech głośników wysokotonowych RFT L5904 (8Ω i 8W). Najgorsze jest to, że ktoś już przy nich coś robił.

Skąd wiesz? Na zdjęciu pokazałeś tylko tył głośników.

Co znaczy, że ktoś coś przy nich robił? Wymieniał zawieszenia górne?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Pokaż te głośniki w całości, toć to zabytek z lat 70.
    I nie ulepszaj ich na siłę, tylko sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi jeśli Ci nie odpowiada ich brzmienie.
  • Poziom 2  
    Już odpowiadam. Oczywiście jest to derma :D Chodziło mi o zrobienie imitacji drewna, bo chyba najbardziej estetycznie będzie to wyglądało. Niestety ciężko jest dostać coś takiego, a nie chce kupować samoprzylepnych, bo będzie widać każdą nierówność.