Witam.
Od niedługiego czasu posiadam laptopa Lenovo z710 z Windows 8. W domu z internetem łączę się poprzez WiFi za pomocą routera TP-Link TD-W8951ND. Przez pewien czas wszystko było okej, internet śmigał, jak trzeba - jednak nie wiem, co dzieje się od 2 - 3 dni. Rozłącza mi się WiFi, mimo tego, że nie zrywa mi połączenia internetowego na innych urządzeniach. Na smartfonach, drugim laptopie i PC internet jest, jedynie mój Lenovo traci połączenie. Jedyne co pomaga, to opcja włącz/wyłącz WiFi i próba ponownego połączenia lub restart komputera.
Wczoraj uaktualniałam swoje sterowniki, jednak nie wykluczam, że pozostałości po poprzednich zostały.
Na tę chwilę ustawienia routera przywróciłam do fabrycznych, tak więc żadne kanały czy tryb sieci bezprzewodowej nie zostały przeze mnie ustawione (czekam na ewentualne porady).
Oto moja karta sieciowa wraz ze sterownikami
Ogólnie proszę o wyrozumiałość, gdyż komputery, a raczej ich kwestie techniczne nie są moją mocną stroną.
Z góry dziękuję za odpowiedź
PS. Jeśli piszę w złym dziale - przepraszam. Nie bardzo wiedziałam, gdzie zamieścić wątek (Sama nie wiem, czy to wina routera, czy komputera).
Od niedługiego czasu posiadam laptopa Lenovo z710 z Windows 8. W domu z internetem łączę się poprzez WiFi za pomocą routera TP-Link TD-W8951ND. Przez pewien czas wszystko było okej, internet śmigał, jak trzeba - jednak nie wiem, co dzieje się od 2 - 3 dni. Rozłącza mi się WiFi, mimo tego, że nie zrywa mi połączenia internetowego na innych urządzeniach. Na smartfonach, drugim laptopie i PC internet jest, jedynie mój Lenovo traci połączenie. Jedyne co pomaga, to opcja włącz/wyłącz WiFi i próba ponownego połączenia lub restart komputera.
Wczoraj uaktualniałam swoje sterowniki, jednak nie wykluczam, że pozostałości po poprzednich zostały.
Na tę chwilę ustawienia routera przywróciłam do fabrycznych, tak więc żadne kanały czy tryb sieci bezprzewodowej nie zostały przeze mnie ustawione (czekam na ewentualne porady).
Oto moja karta sieciowa wraz ze sterownikami

Ogólnie proszę o wyrozumiałość, gdyż komputery, a raczej ich kwestie techniczne nie są moją mocną stroną.

Z góry dziękuję za odpowiedź
PS. Jeśli piszę w złym dziale - przepraszam. Nie bardzo wiedziałam, gdzie zamieścić wątek (Sama nie wiem, czy to wina routera, czy komputera).