Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a3 - Bicie i trzęsienie kierownicą oraz całym samochodem

15 Maj 2014 11:50 1386 12
  • Poziom 9  
    Czas odgrzebać temat ;( https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2784639.html Znów mam to samo zrobione jakieś 4-5 tysięcy km. Uważam jak cholera żeby nie przegrzewać tarcz. Kałuże omijam z daleka. Na myjni czekam aż będą zimne a tutaj znów to samo ;( kurde tarcze wentylowane z klockami zestaw koło 400zł nie wiem jaka firma ale wyglądają jak nowe i znów zaczęło bić. Jaka przyczyna. Znów pewnie tarcze ale dlaczego? Nie będe przecież wydawał 400zł co 2-3 miesiące...
  • Poziom 13  
    Ale po co kupować nowe, oddaj do toczenia. Nie raz trzeba toczyć z 2 razy aż w końcu tarcza przestanie się krzywić.
  • Poziom 9  
    jaki koszt i gdzie można wykonać?
  • Poziom 12  
    A to na pewno z przodu jest przyczyna?
    bez abs też trzęsie?
  • Poziom 20  
    stefankovalsky napisał:
    A to na pewno z tyłu jest przyczyna?


    Widziałeś kiedyś w oryginale w A3 wentylowane tarcze z tyłu??
  • Poziom 12  
    już poprawiłem posta.
    chodziło mi o to czy to nie z tyłu mu telepie.
  • Poziom 14  
    Sztuk21 zrób swap-a na 288 lub 312 i problem sie skończy.
  • Poziom 39  
    Nawet 312 wykonane z puszek po konserwach klękną, tu nie jest problemem wielkość tarczy, tylko materiał. Także Twoja następna rada w tym stylu zostanie odpowiednio nagrodzona.
    Do założyciela tematu:
    Jeśli układ nie jest zapowietrzony, klocki i jarzma mają właściwy luz montażowy, cała reszta jest prawidłowo, to kupiłeś tanie tarcze i to są efekty. Co do toczenia, nic to nie da. Dlaczego, nawet nie będę tłumaczył. Problem jest w materiale tarczy i nie ma zabiegów poza wymianą na naprawę. Popatrz na ofertę firm ATE, Jurid, Brembo,Texstar, z założenia kupujesz kpl. jednego producenta.
  • Poziom 9  
    Już sam nie wiem co robić. wcześniej były bosha komplet a teraz z jakiejś firmy na "L" chyba. Tanie to chyba nie są te tarcze i klocki jak 400zł. a czy klocek hamulcowy na jarzmie powinien miec luz? bo u mnie jak zakładali to miał jakieś pół centymetra mozę to jest przyczyna. Co do tyłu to to nie to bo jak ostatnio zmieniłem sam przód to było już wszystko ok. Pojeżdżę jeszcze troszkę aż zacznie bić tak jak ostatnio i zrobię ostatnią inwestycję w ATE bo wszyscy chwalą. A jak znów będzie to samo to bede kupował zestaw po 150zł i będe zmianiał co pare tysięcy i tyle. Dzięki za pomoc koledzy.
  • Poziom 14  
    ATE już tak nie chwalą. Coraz cześciej wracają na reklamcje.
    Sam przechodziłem przez 3 komplety ATE ............ już nigdy więcej.
    Słyszałem, że to przez zestaw tarcza i klocki ATE. Ponoć klocki są za twarde do tych tarcz. I jak już brać to miększe klocki TRW lub Textar.
  • Poziom 9  
    a czy ja mogę zareklamować te tarcze co są 3 miesiące na samochodzie czy nie bardzo? jeszcze jak nowe wyglądają..
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    ATE żąda paragonu lub faktury na robocizne mechanika wraz z jego pieczątką i podpisem. Chodzi o to, ze w ten sposób się zabezpieczają. Żeby myśleć o gwarancji tarcz musi montować mechanik i się pod tym podpisać.

    Innaczej mi nie chcieli przyjąc tarcz do reklamacji. podjechałem do mechanika i wystawił świstek. Reklamacje rozpatrzyli pozytywnie.
  • Poziom 9  
    no to ja zagadam z nim i tak samo się zrobi bo ja co raz 500 nie będe wydawał na tarcze. Dzieki za pomoc.