Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel makro(Wytnij i wklejTxt) - Wycinanie pogrubionego tekstu z wiersza A1

Umrzek11 16 Maj 2014 15:44 1728 6
  • #1 16 Maj 2014 15:44
    Umrzek11
    Poziom 8  

Witam serdecznie.

Mam wiersze z tekstem pogrubionym i normalnym(oba rodzaje tekstu występują w pojedynczej komórce) .Chciałbym aby w pętli makro wycięło pogrubiony tekst z komórki np A1 i wkleiło tylko (pogrubiony tekst) do odpowiedniej komórki C1 itd czyli A2 do C2 czy A3 do C3 itd.Może się tak zdarzyć że w którejś z komórek nie będzie pogrubionego tekstu wiec niech pętla przejdzie do następnej komórki nie robiąc z taką komórką nic.
    Jestem totalnie zielony w makrach wiec proszę was o pomoc.

Pozdrawiam.

0 6
  • #2 16 Maj 2014 19:09
    JRV
    Specjalista - VBA, Excel

Witaj.
    Czy w jednej komórce, aby być pogrubionym kilka fragmentów tekstu?

0
  • #3 16 Maj 2014 19:40
    Umrzek11
    Poziom 8  

Najlepiej będzie jak podam przykład : Pogrubione(Ala ma kota) (niepogrubione) - i psa
    .Ilość wyrazów w jednej komórce tak pogrubionych jak i normalnych jest różna.Jedyna prawidłowość jest taka że wyrazy pogrubione są na początku komórki a potem zostaje już tylko normalna czcionka.

0
  • #5 16 Maj 2014 20:46
    Umrzek11
    Poziom 8  

Bardzo ale to bardzo Ci dziękuję.Dla mnie to cały dzień prób i błędów bez większych rezultatów a dla Ciebie chwila moment :). To co napisałeś jest dokładnie tym co chciałem zrobic, Dziękuje ;),punkciki dla Ciebie .

Dodano po 32 [minuty]:

A mam jeszcze inne pytanie.Gdybym chciał odwrócić sytuacje z poprzedniego programu zamieszczonego przez Pana w taki sposób by przenieść tym razem tekst niepogrubiony do kolumny H i tylko ten tekst jak wtedy wyglądało by makro ?

0
  • Pomocny post
    #6 16 Maj 2014 22:29
    JRV
    Specjalista - VBA, Excel

Później przeczytałem :(

Rano lekką głową

Kod: vb