Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B5 1,9 TDI 90KM - Montaż zaworu zwrotnego przy filtrze paliwa

16 May 2014 23:18 39900 9
  • Moderator of Computers service
    Witam
    Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo.
    Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała".
    Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?.
    Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?.
    Passat B5 1,9 TDI 90KM - Montaż zaworu zwrotnego przy filtrze paliwa
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 14  
    doprowadzającym kolego, na dobrą sprawe trzeba zregenerować pompe wtryskową bo pewnie stąd te problemy
  • Level 13  
    Jakiego producenta masz filtr paliwa?
    Na początek daj na powrotnym do zbiornika.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Ja bym wymienił filtr i uszczelki. Powinno być dobrze. Dokładanie zaworków to maskowanie problemu, nie naprawa.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
  • Level 17  
    Witam oraz uszczelnienie z rysunku nr 3
  • Moderator of Computers service
    Digi-Tech wrote:
    Jakiego producenta masz filtr paliwa?

    Mann filter

    Dodano po 5 [minuty]:

    piotrek7744 wrote:
    doprowadzającym kolego,

    Digi-Tech wrote:
    Na początek daj na powrotnym do zbiornika.

    Więc którym?.
    Proszę kogoś o jednoznaczną odpowiedź.
    Pawel wawa wrote:
    Ja bym wymienił filtr i uszczelki.

    Zastosuje się do tej porady.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    manta wrote:
    Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.


    Zastosuj się do tej na początek.
  • Moderator of Cars
    Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo.

    Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo ze zbiornika.

    NR 25 z załącznika.
  • Level 17  
    Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.