Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C - Wersja Elegance

Damianfre 17 Maj 2014 12:08 828 2
  • #1 17 Maj 2014 12:08
    Damianfre
    Poziom 7  

Witam potrzebuje pomocy przy wyborze Całego car audio jako że jestem zielony przypuśćmy że budżet to około 1000 zł. Co chciałbym za to kupić ? Głośniki 2x przód 2x tył nie chce żadnej tuby i bajerów zaśmiecających bagażnik ale chciałbym też dobre brzmienie i wydajne basy. Słucham głównie muzyki klubowej no i tego co wpadnie w ucho radia też czasem posłuchać lubię. Szczerze gdyby nie to że fabryczne głośniki już umierają to bym ich nie wymieniał bo w zupełności by mi wystarczały ale przy basach na (0) utworze z większymi basami głośniki (pierdzą) niemiłosiernie sprawdzałem już dlaczego tak jest i oczywiście potwierdziło się to o czym pomyślałem najpierw (przerwana membrana teraz już w obu głośnikach) z tyłu nie dostałem się do nich bo nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.

OK przejdźmy do meritum. Chciałbym poznać opinię tych którzy robili już takie rzeczy w Corsie C i czy jest możliwość aby po wymianie radia na nowe dalej działały przyciski na kierownicy chodzi mi o zmianę utworu zmianę z radia na CD ściszanie i podgłaśnianie. Co do zegara czy będzie działać przynajmniej wyświetlanie godziny i daty po zamontowaniu nowego radia czy nie ?

Jak się orientuję to radio fabryczne pozwoli mi na zamontowanie 4x50 i jeśli ktoś ma pomysł aby montować tylko głośniki musi się zmieścićw tym przedziale.