Jestem doświadczonym kierowcą, jeździłem wieloma samochodami i rzadko kiedy jeździłem jednym autem dużej niż 2 lata. Zawsze coś mi nie pasowało. Teraz już wiem jakiego auta szukam wiec chciałbym kupić coś na lata. W moich dotychczasowych autach doskwierało mi:
TICO - brak klimatyzacji
Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski, koła dwumasowe itp.)
Mitsubishi Galant - kosztowne części zamienne
Twingo - zbyt mały dla 3 osobowej rodziny, na gazie silnik gasł podczas zatrzymywania się na światłach
Nauczony doświadczeniem kupiłem Forda Mondeo 1.8 TD 99r. Kombi który spełniał wszystkie, wymagania przeze mnie stawiane:
-klimatyzacja
-kombi
-prosta budowa
-tanie części zamienne i duża ich dostępność
-niska awaryjność
-niskie zużycie paliwa
Ale już po 4 miesiącach od zakupu zaczęły pojawiać się wykwity rdzy i patrząc na inne modele poruszające się po naszych drogach po następnej zimie już będą w nim dziury. Dlatego kolejnym moim wymaganiem jest blacha w ocynku. Czy coś możecie mi polecić?
W grę wchodzą duże pojemności w dieslu lub LPG od 1,9l lub więcej by autko uciągnęło przyczepę kempingową 1200kg DMC.
TICO - brak klimatyzacji
Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski, koła dwumasowe itp.)
Mitsubishi Galant - kosztowne części zamienne
Twingo - zbyt mały dla 3 osobowej rodziny, na gazie silnik gasł podczas zatrzymywania się na światłach
Nauczony doświadczeniem kupiłem Forda Mondeo 1.8 TD 99r. Kombi który spełniał wszystkie, wymagania przeze mnie stawiane:
-klimatyzacja
-kombi
-prosta budowa
-tanie części zamienne i duża ich dostępność
-niska awaryjność
-niskie zużycie paliwa
Ale już po 4 miesiącach od zakupu zaczęły pojawiać się wykwity rdzy i patrząc na inne modele poruszające się po naszych drogach po następnej zimie już będą w nim dziury. Dlatego kolejnym moim wymaganiem jest blacha w ocynku. Czy coś możecie mi polecić?
W grę wchodzą duże pojemności w dieslu lub LPG od 1,9l lub więcej by autko uciągnęło przyczepę kempingową 1200kg DMC.