Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

zakup auta do 10k na lata dla rodziny i do przyczepy campingowej.

18 May 2014 13:53 2394 10
  • Level 16  
    Jestem doświadczonym kierowcą, jeździłem wieloma samochodami i rzadko kiedy jeździłem jednym autem dużej niż 2 lata. Zawsze coś mi nie pasowało. Teraz już wiem jakiego auta szukam wiec chciałbym kupić coś na lata. W moich dotychczasowych autach doskwierało mi:
    TICO - brak klimatyzacji
    Punto 1,9 JTD - skomplikowana budowa i jej kosztowność (wtryski, koła dwumasowe itp.)
    Mitsubishi Galant - kosztowne części zamienne
    Twingo - zbyt mały dla 3 osobowej rodziny, na gazie silnik gasł podczas zatrzymywania się na światłach

Nauczony doświadczeniem kupiłem Forda Mondeo 1.8 TD 99r. Kombi który spełniał wszystkie, wymagania przeze mnie stawiane:

-klimatyzacja
    -kombi
    -prosta budowa
    -tanie części zamienne i duża ich dostępność
    -niska awaryjność
    -niskie zużycie paliwa

Ale już po 4 miesiącach od zakupu zaczęły pojawiać się wykwity rdzy i patrząc na inne modele poruszające się po naszych drogach po następnej zimie już będą w nim dziury. Dlatego kolejnym moim wymaganiem jest blacha w ocynku. Czy coś możecie mi polecić?

W grę wchodzą duże pojemności w dieslu lub LPG od 1,9l lub więcej by autko uciągnęło przyczepę kempingową 1200kg DMC.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Do 10K i na lata? Blacha w ocynku? Masz wymagania. Kup merca W124 sprzed 1993 roku, za te pieniądze znajdziesz ładny egzemplarz, silnik 2.5D skrzynia 5-cio biegowa, zrób dobre zabezpieczenie antykorozyjne, będziesz miał na kilka lat.
  • Level 16