Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

W220 S400 CDI - Nie reaguje na klucz , kartę ...

SHAKAL128 18 May 2014 19:03 3606 6
  • #1
    SHAKAL128
    Level 10  
    Witam. Mercedes W220 2002 Rok s400 cdi. Problem polega na tym, że po roku postoju auto nie reaguje w ogóle na klucz czy kartę. Z całego wnętrza działają tylko radio, el. fotele i nic więcej. Nawet światła w suficie nie ma. Skrzynia biegów jest zablokowana na P, a blokada kierownicy nie działa. W przypadku próby uruchomienia bez kluczyka z karty keyless wyświetla komunikat, że nie odczytano karty. Przez rok akumulator się doszczętnie wyładował . Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Po włożeniu klucza do stacyjki nie odblokowywuje się ona, ale po wyciągnięciu klucza włączają się światła awaryjne i świecą aż do momentu odpięcia akumulatora. W czym tkwi problem?
  • #2
    jokerro
    Level 34  
    Zawiezc auto laweta do elektronika.Niewidze innej mozliwosci naprawy tego samochodu.
  • #3
    SHAKAL128
    Level 10  
    Po dłuższych zmaganiach auto odpaliło wszystko wydaje się działać poza jednym problemem , mianowicie świeci się kontrolka od ABS na głównym wyświetlaczu wyświetla " ESP Display Malfunction visit workshop" a testerem diagnostycznym nie idzie się podpiąć pod sterownik od bas/esp . Jakieś pomysły ? PS : sterownik podmieniony o identycznych numerach ale i tak brak komunikacji .
  • #4
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Sterownik podmieniony... Po co? Nie lepiej było sprawdzić zasilania i komunikację oscyloskopem?
  • #5
    SHAKAL128
    Level 10  
    co do błędów to są następujące
    w silniku : P2310 CAN: usterka komunikacji ze sterownikiem trakcji TCS
    w skrzyni: P1876 Obroty koła z systemu trakcji nie są dostępne na szynie CAN

    Co do sterownika trakcji podmieniłem go ponieważ miałem drugi zapasowy o takich samych numerach .
  • #6
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To teraz należy naprawić CAN. Tak jak podejrzewałem. Sądzę, że to jednak praca dla fachowca.
  • #7
    SHAKAL128
    Level 10  
    Problem tkwił w skrzynce bezpieczników . Uprzedni elektryk pozamieniał pozycjami podłączenia kabli bezpieczników . Generalnie wszystko działało ale napięcie było niższe stąd też wariujący abs i esp .