Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo s40 1,8 1996 - Twardy jak cholera

19 Maj 2014 17:11 1122 3
  • Poziom 15  
    Miałem przyjemność jechać różnymi autami, np Vw i one mają miękkie i komfortowe zawieszenie. Tak że jadąc nie czuć studzienek i dziur i cicho są wybierane.
    Co ja mam podmienić w moim aucie aby zawieszenie było tak miękkie jak z grupy vw?
    Bo już mnie to wnerwia.
    Zawieszenie jest tak sztywne że mi plomby "złote" wylatują... Naprawdę nie żartuje.
    Co z tego że się nie przechyla na boki, wzdłużnie jak każdą studzienkę czuje na drodze gładkiej jak stół.
    Czyli co sprężyny? Amortyzatory?
    Dowiedziałem się że zawias jest bez luzów, geometria ustawiona.
    Sprężyny są Dynamic więc pośrodku między comfort i sport.
    Amortyzatory gazowo, olejowe, słychać ten gaz jak się szyby otworzy.
    Czyli co mam do wymiany?
    Chce mieć komfort jak w Golfie V / Passacie B5.
    Zawieszenie mam tylne wielowahaczowe i przednie niezależne a jeździ się za przeproszeniem mówiąc jak na furmance.
  • Poziom 11  
    witam , użytkuję i vw i volvo s40 . Ten ostatni to model przygotowany dla krótkich i średnich jazd miejskich , mało awaryjny i idealny dla Kowalskiego żyjącego w 2004-2020r a więc czasach pośpiechu ,oddania się pracy i szefowi ,szefowej . Zawieszenie ma być sztywne , bezpieczne i mało skomplikowane . Kowalski ma pojeżdzić s40 kilka lat i kupić sobie sobie s80 / jak sie dorobi co jest watpliwe;))
    Zawieszenie w s40 jest w mojej ocenie super . Takie jak opisujesz.
    andrzejj_
  • Poziom 15  
    To jak to zmienić?
  • Moderator Samochody
    Wymienić sprężyny i amortyzatory na takie, jakie przewidział producent. Nikt nie wie, co tam jest pozakładane, ani co oznacza "twardy" w Twojej, subiektywnej opinii.
    Temat zamykam, ponieważ dalsza dyskusja nic tu nie wniesie.