to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik nieodpowietrzac. Jak juz znajdziesz który to wężyk idzie z tyłu, to pod maska będzie on podłączony do takiej dziwnej puszki, z niej powinny wychodzic jeszcze dwa węzyki. Jest to poprostu kupa węgla aktywnego, która rozkłada paliwo na weglowodory lekkie. Więc sprawdzisz dmuchając z tyłu w ten węzyk, ale przez zaworek, czy powietrze dochodzi do tej puchy. Jak będzie ok, to musisz spojrzec dalej, na jeden z tych węzyków co wychodźa z tej puszki, jeden z nich poprostu powinien być luźny- do nieczego niepodłączony, a drugi powinien wchodzić w taki elektrozawór, który jest poźniej podłaćzony gdzieś do kolektora ssącego. Sprawdz czy ten zawór działa, i czy chyba raz na 90 sekund pojawia sie na nim napiecie bodajże chyba przez 10 sekund. Jeżeli wszytkie węzyki będą miały przepust, to najprawdopodobniej problemem bedzie ten zawór. Pozdrawiam