Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra f 1.5 8v lpg szaleje muli i nie trzyma obrotów

Michał92 20 Maj 2014 19:49 861 4
  • #1 20 Maj 2014 19:49
    Michał92
    Poziom 2  

    Witam mój problem tkwi w instalacji lpg BRC z reduktorem tecno. Zaczne od tego ze jak zauwazyliscie mam w tytule tematu poj. silnika ale nie to nie jest pomyłka silnik po swapie z Daewoo Nexii 97r.Dolot został z 1.4 8v jednopunkt w nexii był wielopunkt lpg od poczatku sprawiało mi problemy, krokowiec wymieniony regulowany u gazownika z 10 razy i dalej nie ma mocy z miejsca szarpie przy zmianie biegów. moze macie jakies pomysły, czy ta kombinacja z silnikiem jest prawidłowa? Sam juz nie wiem moze gazownik do zmiany...

    0 4
  • #3 20 Maj 2014 19:55
    Michał92
    Poziom 2  

    na benzynie co jakis czas obroty zafaluja i tez mi cos nie gra filtr oczywiscie zmieniony

    0
  • #5 24 Sty 2015 00:14
    Michał92
    Poziom 2  

    Witam odgrzewam kotleta. Sory z góry za pytanie o taka padaczke ale mam do niej sentyment. A mianowicie chodzi mi o moda z mono na wielopunkt, silnik przełożyłem z nexii 1.5 8v ale kolektor z wtryskiem został od 1.4. Mysle nad przełożeniem kolektora od nexii i może znajdzie sie tu jakis maniak starszej technologii (jak ja);] i podpowie mi co trzeba zrobic, jak przerobic wiazke, czy kompa od nexi tez trzeba. No i pozostaje tez kwestia podtlenku LPG, prosze o pomoc nie jestem jakims lewakiem co nie wie co pisze, mam warunki,kanał i narzedzia,brakuje tylko troche wiedzy. prosze koledzy o jakies podpowiedzi pozdrawiam.

    0
  Szukaj w 5mln produktów