Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Soft od telefonu Nokia 3310 do Nokia 3330

mockba 14 Kwi 2005 20:57 858 3
  • #1 14 Kwi 2005 20:57
    mockba
    Poziom 15  

    Witam mam problem niemoge odpalic 3330 z softem 3310... Wgrywam eprom pod rozne adresy i soft do bolu i nic niechce sie wlaczyc telefon, po wgraniu orginalnego softu wszystko wporzadku....
    Soft ktory probuje wgrac to soft 7acus...
    Prosze o pomoc.

  • #2 14 Kwi 2005 21:25
    bula
    Poziom 13  

    Witam Nie wiem czy Ci pomoge ale byc może żle wgrywasz ten soft.. tzn z tego co pamiętam soft od 3310 do 3330 wgrywa sie dwukrotnie tzn drugi raz wgrywasz od określonego adresu.. (tylko sorrki bo nie pamiętam już od jakiego ;) Pozdro.
    PS. to było chyba cos w tym stylu http://www.elektro255.webpark.pl/3330.html

  • #3 14 Kwi 2005 22:22
    smokus
    Poziom 11  

    Ze wzgłędu na to że dp 3330 nie wychodzi tak dużo modyfikowanych softów zamieszczamy utaj solucje jak każdą 3330 zamienimy na 3315 :-)

    Każdy soft do 3315 można wgrać do 3330.

    1. Podłączamy flasherem wyłączony telefon do kompa.

    2. Uruchamiamy program Nokia DCT3 flasher by Rolis v 4.78 (banan).

    3. Wybieramy z listy 3330. Klikamy czerwone kółeczko (Write binary buffer to flash)

    4. Wybieramy plik z softem 3310 którego chcemy wgrywac.

    . W rubryce "Start address 0x" wpisujemy 200000 i klikamy OK.

    7. Gdy pojawi się w dolnym pasku komunikat "Press Power On shortly", krótko wciskamy górny przycisk w telefonie.

    8. Czekamy aż pasek dojdzie do końca.

    9. Teraz powtarzamy tą czynność zmieniając wartość w rubryce "Start address 0x" na 400000 i klikamy OK.

    10. Czekamy aż się wgra.

    11. Właśnie wgraliśmy 2 razy soft od 3310 od adresu 200000 potem od 400000.

    12. Na koniec trzeba wgrać EEPROM od 3310 od adresu 5D0000.

    13. Z wgrywaniem EEPROMU postępujemy tak jak poprzednio wpisując w "Start address 0x" wartość 5D0000.





    Wyłączamy telefon, wyjmujemy karte i podpinamy telefon pod komputer kabelkiem M-Bus.



    Nokia DCT3 flasher by Rolis



    1. Włączamy telefon i w programie Nokia DCT3 flasher by Rolis wybieramy port (I) pod którym mamy podpięty kabelek.

    2. Klikamy na Read(J), aby sprawdzić poprawna komunikacje miedzy kompem, a telefonem.

    3. W oknie programu pojawia sie informacje o naszej komórce (K), oraz założonych blokadach simlock (L) .

    4. Ustawiamy IMEI, (wpisujemy kod IMEI odczytany z naklejki pod baterią) i wpisujemy w okienko nad przyciskiem Update IMEI. Następnie klikamy Update IMEI.

    5. Teraz należy kliknąć "Open all" (M), "SFR" (O), oraz "Update FAID" (N).

    6. Na koniec aktywujemy funkcje 3315.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME