Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

E352dn - Niska jakość wydruku

bloodyman 21 Maj 2014 20:25 1689 11
  • #1 21 Maj 2014 20:25
    bloodyman
    Poziom 25  

Witam!

Jestem początkującym użytkownikiem drukarki laserowej ee352dn i mam dwa problemy o które chciałbym zapytać.

1. Jak widać na obrazku poniżej- ślady na brzegu kartki oraz ogólne lekkie zabrudzenie na całej powierzchni. Czy jest to zużycie wałka światłoczułego?

2. Bardzo słaba jakość wydruku "skanów" nawet dobrej jakości. Czcionki z dokumentów "edytowalnych" drukują się idealnie lecz te skanowane są bardzo kiepskie. Czy to wina sterowników czy może złej konfiguracji drukarki? Posiada ktoś tego typu drukarkę i wie jak ją dobrze ustawić?

konfiguracja

0 11
  • Pomocny post
    #2 21 Maj 2014 20:53
    Sir Charles
    Poziom 26  

Masz zużyty bęben.Te ciemne ślady będą się powiększały i coraz bardziej rzutowały na jakość wydruku.Możesz założyć sam wałek OPC lub nowy moduł,co jest i bezpieczniejsze i pewniejsze na dłuższy czas.

0
  • #3 21 Maj 2014 21:06
    bloodyman
    Poziom 25  

Właśnie z tym wałkiem podejrzewałem zużycie, lecz chciałem się upewnić. Bardziej nurtuje mnie pytanie 2 dotyczące polepszenia jakości wydruku. Chciałbym wydrukować książkę "skanowaną" ale małe czcionki są praktycznie niewidoczne. Jeśli ktoś ma e352 lub podobną niech doradzi jak ją ustawić jakie sterowniki zainstalować.

0
  • #4 21 Maj 2014 22:29
    suri1986
    Poziom 23  

A szukałeś we właściwościach sterownika? Jest tam do ustwienia jasność itd.

0
  • #5 31 Maj 2014 14:46
    bloodyman
    Poziom 25  

Szukałem. Zmiana jasności niewiele pomaga, już próbowałem różne możliwe konfiguracje ustawień i też nie ma jakichś konkretnych efektów.

0
  • #6 31 Maj 2014 16:09
    my41s
    Poziom 32