Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Favoit 135 90r - Szczegolowe ustawienie Gaznika ,duzo pali szarpie jak sie rozgr

22 Maj 2014 18:15 1221 9
  • Poziom 11  
    Witam Wszystkich ,posiadam skode favorit z silnikiem 1.3 gaznik ,skoda ma przejechane 23tys km od nowosci,nie byla jezdzona kilkanascie lat . Po uruchomieniu jej (wymianie aparatu zaplonowego ,przewodow ,swiec ,wyregulowaniu zawor )auto odpala ,na pierwszy rzut oka auto ladnie pracuje ,niestety po nagrzaniu sie i jezdzie probnej auto okropnie spala paliwo okolo 20 l na 100km po za tym szarpie przerywa brakuje mocy , przeczytalem na forum wszyscy opisuja ze winny jest gaznik, mial bym prosbe serdeczna by ktos byl tak mily i od poczatku mi przedstawil ustawienie gaznika ( jak ktorymi srubkami ).Pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Samo się nie rozregulowało, jeśli auto tyle stało, to pewnie membrany są do wymiany, a nie wykluczone, że przewody podciśnieniowe i paliwowe też się rozpadają. Nic nie kręć przy gaźniku, bo bez odpowiednich przyrządów i odpowiedniej wiedzy nic dobrego w ten sposób nie zrobisz.

    Po tak długim postoju złym pomysłem była próba uruchomienia silnika na starym oleju i paliwie. Paliwo obowiązkowo spuścić i zbiornik do czyszczenia. Zalać świeże paliwo, wymienić olej i filtry.
  • Poziom 11  
    Witam zapomnialem dopowiedziec ze mebrana jedna byla zmieniana bo sie lalo nawet z niej paliwo ta z Tylu za gaznikiem,weze nowe podcinieniowe i paliwowe ,olej nowka zalany, paliwo nowe bak nie czyszczony,filtr dalem pomiedzy pompe paliwa a przewod miedzy bakiem a pompa.
  • Poziom 30  
    Bak zapewne do czyszczenia po tak długim postoju, może być w nim sporo syfu.
  • Poziom 11  
    Dzis odpalilem znow Favorite bardzo duze obroty miala i falowanie delikatne ,odstojinik przy pompie paliwa wyjolem byl czyciutki od poprzedniego czyszczenia takze bak podejrzewam ze jak nowka .Dalej prosil bym o schemat gaznika. ------!! jeszcze jedno po zgaszeniu silnika na jednej z przepustnic stoji paliwo czy tak powinno byc? na przepustnicy od strony pokrywy zaworow .

    Dodano po 3 [godziny] 53 [minuty]:

    Witam ponownie rozkrecilem caly gaznik poczycilem dysze wszystko poskladalem doklanie ,na podstawe gaznika dalem sylikon wydawalo sie ze ,mogl byc przdmuch .Odpalilem samochod jakby wszystko chodzilo ok ale zagrzal sie i strasznnie mu obroty skakaja
    od 900 okolo do 120 i tak caly czas plynnie ,od czego moga skakac obroty ?
  • Poziom 30  
    Może gdzieś np ciągnąć lewe powietrze.
  • Poziom 11  
    Nie mam juz zdrowia skoda 23 tys km od nowosci watpie zeby ciagnela powietrze z pod kolektora lub z pod osiek przepustnicy , przed czyszczeniem az tak nie skakaly obroty
  • Poziom 30  
    Obstawiam, że skończy się na wymianie gaźnika...
  • Poziom 1  
    witaj kolego :)
    wiem, że piszę po długim czasie.
    Doszłeś z Favką do porozumienia co jej było?
    Pozdrawia właściciel podobnej Favki
  • Poziom 27  
    Wyreguluj pływak w komorze pływakowej gaźnika.

    I kup książkę Skoda Favorit Jałowiecki WKŁ, dobra pozycja, obowiązkowa.