Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mondeo MK2 Tuning - Montaż turbo od 1.8TD do 2.5 V6

23 Maj 2014 07:12 3681 13
  • #1 23 Maj 2014 07:12
    2431334
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 23 Maj 2014 08:00
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Tragiczny pomysł. Jak wsadziśz takie maleństwo to zatkasz oddech temu 2.5 a turbina dokona żywota szybciej niż start na 1/4. Budżet na zakucie i montaż turbiny do NA to min 10tys. przy minimalistycznym podejściu.

    1
  • #4 23 Maj 2014 08:23
    Piotr Kajdanek
    Poziom 10  

    oj oj ta turbina jak kolega wyzej napisał nie nada

    0
  • #5 23 Maj 2014 08:35
    2431334
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 23 Maj 2014 09:36
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Helmut1977 napisał:
    Sorki za temat ale ludzie różne rzeczy działają z autami, kombinują, próbują i dzięki temu mamy dział TUNING

    Takie coś to cały portal jest ''Wiejski tuning''.

    Kolego najpierw trzeba pomyśleć policzyć i dopiero działać a nie na odwrót.
    Później można jedynie dopieścić projekt.


    POlicz sobie chociaż gazy wylotowe 1,8 TD i 2,5V6 .

    Ciśńienie przed turbiną to ok 2 bary sprawność w zależności od obrotów 50-70%.

    0
  • #8 23 Maj 2014 21:54
    2431334
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 24 Maj 2014 08:29
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Pomyśl : kompresor pojemności 1.8l o obrotach ok.4000/min i kompresor 2.5l o obrotach ok.6000/min. Ilośc gazów "trochę" inna.
    Nie mówiąc reszcie problemów.
    Ja ci nie wybijam z głowy robienia ale to będzie kupa od fazy początkowej bez szans powodzenia. Tylko koszta i robota na marne.

    0
  • #10 24 Maj 2014 09:41
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Helmut1977 napisał:
    To jakie są te gazy odpowiednio dla TD a V6?
    V6 otwiera drugi dolot dopiero przy 3500rpm więc nie wiem jak to policzyć.

    Kolego odwiedz racingforum , zobacz wykresy z hamowni poczytaj co i jak i za ile zastanów się jak byś chciał żeby ci autko jeździło z turbiną.
    Mocny dół, góra , drag.

    A to tylko początek, na dzień dobry większe wtryski , pompa paliwa, regulator cisnienia , chłodnica oleju, zawór upustowy, intercooler, cały dolot na nowo .
    Czyli podobnie jak w dieslu + kilka drogich dodatków.

    Bez tego w piku ciśnienia silnik się rozleci.

    Po 10te turbine wstawia się wtedy jak nie można już wstawić większego pojemnościowo silnika.

    0
  • #11 24 Maj 2014 12:09
    2431334
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 24 Maj 2014 12:26
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Tylko mi pozostaje:
    Mondeo MK2 Tuning - Montaż turbo od 1.8TD do 2.5 V6

    0
  • #13 24 Maj 2014 14:23
    bruns
    Poziom 30  

    Helmut1977 napisał:
    Na czym polega doładowanie w silniku TD?
    Z tego co wiem jest to tylko ponowne dopalenie spalin.
    O matko ! Człowieku , brakuje Ci elementarnej wiedzy jak działa turbo doładowanie a chcesz się brać za tunigowanie silników ?

    0
  • #14 24 Maj 2014 18:29
    2431334
    Użytkownik usunął konto  
  Szukaj w 5mln produktów