Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 5008 po zamknięciu pilotem pika 3 razy i włączajacy sie alarm

grucus76 23 Maj 2014 18:08 1080 3
  • #1 23 Maj 2014 18:08
    grucus76
    Poziom 2  

    Mam taki problem.
    Jak zamykam 5008 pilotem to pika 3 razy a mam wszystkie szyby zamknięte - o co chodzi?
    Druga sprawa często włącza mi się alarm jak jest zamknięty i to bez przyczyny. Przynajmniej tak mi się wydaje - co może być nie tak?
    Jak wyłączyć alarm, żeby zamykając nie włączała się?

    0 3
  • #2 23 Maj 2014 19:09
    michal19835524
    Poziom 11  

    Witam ostatnio miałem doczynienia z taka usterka i okazało się zabrudzenie zamka sa tam dwie krańcówki od centralnego zamka a jednoczesnie sygnałami dla alarmu .

    Dodano po 1 [minuty]:

    michal19835524 napisał:
    Witam ostatnio miałem doczynienia z taka usterka i okazało się zabrudzenie zamka sa tam dwie krańcówki od centralnego zamka a jednoczesnie sygnałami dla alarmu .
    i zapomniałem dodac ze tez trzy razy pikał

    0
  • #3 23 Maj 2014 20:11
    grucus76
    Poziom 2  

    Michał a sam czyściłeś czy serwis? Jeśli sam to czym i w jaki sposób?

    0
  • #4 24 Maj 2014 17:19
    michal19835524
    Poziom 11  

    Witam . Niestety sam to robiłem a może to i dobrze bo nie naraziłem sie na duże koszty mechanicy chcieli mi centralke wymieniać . Sprawa jest nawet prosta tylko trzeba cierpliwości bo bardzo sa spasowane takie obudowy i trzeba się trochę postarać żeby to poprawie zrobić a czyściłem preparatem do styków .Doszedłem do tego poprzez sprawdzenie ciągłości przewodzenia u mnie miałem 5 przewodów dwa od sterowania silnika a pozostałe 3 od krańcówek i to one powinny przewodzić na przemiennie podczas otwierana i zamykania . kolorów nie pamiętam .obudowe zamka rozbieraj w ostateczności i pewności czy to ten zamek zawodzi . powodzenia

    Dodano po 9 [minuty]:

    michal19835524 napisał:
    Witam . Niestety sam to robiłem a może to i dobrze bo nie naraziłem sie na duże koszty mechanicy chcieli mi centralke wymieniać . Sprawa jest nawet prosta tylko trzeba cierpliwości bo bardzo sa spasowane takie obudowy i trzeba się trochę postarać żeby to poprawie zrobić a czyściłem preparatem do styków .Doszedłem do tego poprzez sprawdzenie ciągłości przewodzenia u mnie miałem 5 przewodów dwa od sterowania silnika a pozostałe 3 od krańcówek i to one powinny przewodzić na przemiennie podczas otwierana i zamykania . kolorów nie pamiętam .obudowe zamka rozbieraj w ostateczności i pewności czy to ten zamek zawodzi . powodzenia

    Ja na poczatku sprawdzałem poprzez otwarcie dzwi i zatrzaśniecie zamka za pomocą śrubokrenta . Włączałem alarm i sprawdzałem na które dzwi zareagował alarm oczywiście krańcówki też zblokowałem (podswietlenie kabiny) zapadke zamka dociskałem odciągałem i trafiłem w 100%

    0