Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

połączenie HDMI - Połączenie komputera z telewizorem

Rudder 24 Maj 2014 18:15 1938 19
  • #1 24 Maj 2014 18:15
    Rudder
    Poziom 18  

Chciałbym podłączyć telewizor http://www.samsung.com/pl/support/model/LE32C550J1WXXH-techspecs z laptopem http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-periphe...rs/ultra-mobile-pc/pc-archives/NP300E7A-S04PL za pomoca kabla HDMI. Gdy tak robie ,,Centrum mobilności w systemie Windows 7" wyświetla Ekran jest podłączony. Jednak nie wiem jak na ekranie laptopa wyświetlić obraz z telewizora i na odwrót bo jestem laikiem w tych sprawach. Jak to wykonać ?

0 19
  • #2 24 Maj 2014 18:27
    intenso
    Poziom 38  

Na laptopie nie wyświetlisz obrazu z tv.
    Aby mieć obraz na tv z laptopa Pulpit-pr.myszy-rozdzielczość i powiel ekrany.

0
  • #3 24 Maj 2014 18:27
    bluenet
    Poziom 8  

Witam.
    Naciśnij na klawiaturze jednocześnie Fn+F4. Naciskaj do czasu kiedy zobaczysz na ekranie obrazek 2 ekranów połączonych ze sobą. Pozostaw te ustawienia i odczekaj chwilę na połączenie z telewizorem.

0
  • #4 24 Maj 2014 18:29
    sosarek

Poziom 43  

Możesz tylko i wyłącznie wyświetlić obraz z laptopa na telewizorze, a nie na odwrót. Po włączeniu obu urządzeń wybierz w tv odpowiednie wejście pod które podłączony jest kabel (np.HDMI 2), a w Windowsie użyj kombinacji klawiszy Windows+P by włączyć wyświetlanie przez HDMI.

0
  • #5 24 Maj 2014 18:46
    Rudder
    Poziom 18  

A może jedną wersje ustalcie, a nie trzy bo po co ?

0
  • #6 24 Maj 2014 18:49
    sosarek

Poziom 43  

Rudder napisał:
    A może jedną wersje ustalcie, a nie trzy bo po co ?

Widzisz, że wszystkie wersje są do siebie podobne a zarazem poprawne, i padły praktycznie w tym samym czasie, więc nie rozumiem Twojej irytacji.

0
  • #7 24 Maj 2014 18:53
    Rudder
    Poziom 18  

sosarek napisał:
    nie rozumiem Twojej irytacji.