Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

m1730 dell laptop wolno chodzi zwiechy

dominio3214 25 Maj 2014 15:08 915 15
  • #1 25 Maj 2014 15:08
    dominio3214
    Poziom 7  

    Mój laptop dell m1730 chodził poprawnie aż do czasu walniecia płyty głównej. Powymianie płyty głównej okazało się żę nie tylko płyta dostała ale też kość ram wyjąłem ją i laptop chodzi ale laguje na prostych zadaniach takich jak word. Dokupiłem 2 taką samą kość i lapptop już lepiej chodzi ale dalej laguje laptop poprawnie rozpoznaje zasilacz w tym nie ma problemu dyski ma nowe i pamieci tez wieć jaki może być tego powód proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego laptopa.
    Parametry:
    cpu-t9300
    4gb ddr2 samsung
    1075gb 2 dyski

    0 15
  • #2 25 Maj 2014 15:24
    Pytong
    Poziom 32  

    Sytuacja sie dzieje na czystym systemie?

    0
  • #3 25 Maj 2014 16:20
    dominio3214
    Poziom 7  

    tak mam czysty system jedynie co zainstalowane to chrome program do temperatur oraz norton

    Dodano po 1 [minuty]:

    i oczywiscie sterowniki wszystkie

    0
  • #4 25 Maj 2014 16:30
    Pytong
    Poziom 32  

    No to nie całkiem czysty system, szczególnie z zamulaczem nortonem na pokładzie. Jak ze SMARTEM od dysku sie sytuacja ma?

    0
  • #5 25 Maj 2014 16:35
    dominio3214
    Poziom 7  

    komputer ma nowe wiec nic nie sygnalizuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    hd tune skanowałem i mówi że jest wszystko ok nic nie podświetla 0 bad sectorów

    Dodano po 54 [sekundy]:

    jak posiedze przy nim z 1 h potrafi sie zaciąć muzyka normalnie słychać lecz inne czynności zamarzają

    0
  • #6 25 Maj 2014 16:36
    Pytong
    Poziom 32  

    Aktualny rapid od intela masz zainstalowany?

    0
  • #7 25 Maj 2014 16:41
    dominio3214
    Poziom 7  

    nie poniewaz nie moge w raidzie poniewaz przy konczeniu instalacji wywalal blad ze system nie spalnia minimalnych wymagan i koniec instalacji byl dopiero dalo sie zainstalowac jka wylaczylem raid i jade na 2 dyskach ale osobno

    Dodano po 4 [minuty]:

    jak mam na full rozdzialke to sie tnie ale jak mam na mniejsza niz hd to juz troche lepiej chodzi i juz tak przez hyba 2 lata lezy i go nie uzywalem ale poniewaz mi 2 laptop mi sie spalił wiadomo burza Korzystam z tego głupiego della wiem ze to niby jakas maszyna do gier owszym fajnie chodzil ale teraz to jest nie do wytrzymania koledzy mi zazdroszcza takiego lapka tak naprawde dostalem go na urodziny orginalnie mial viste homepremium 64 bit orginal ale panowie powiedzmy specjalisci usuneli mi partycje recovery i bylem zmuszony kupic 7

    0
  • #8 25 Maj 2014 16:53
    Pytong
    Poziom 32  

    Najnowszy storage nie wchodzi? Dziwne, a przed nim zaktualizowałeś chipset?

    0
  • #9 25 Maj 2014 16:56
    dominio3214
    Poziom 7  

    mam wszystkie najnowsze z della

    Dodano po 35 [sekundy]:

    moment zaraz wezme gorszy sterownik wgram karty graficznej poniewaz byly z nimi problemy

    0
  • #10 25 Maj 2014 17:01
    Pytong
    Poziom 32  

    Nie z dela, ze strony intela patrz.

    Wrzuć czysty system jeszcze raz a następnie dajesz:
    Jeden
    Dwa
    Trzy
    Potem wedle uznania.

    0
  • #11 25 Maj 2014 17:02
    dominio3214
    Poziom 7  

    tak starsze sterowniki pomogły wkońcu

    0
  • #12 25 Maj 2014 17:04
    Pytong
    Poziom 32  

    Zrób sobie z tego obraz jak działa, a w miedzy czasie zapodaj nówke system i sprawdź 1,2,3 :>

    0
  • #13 25 Maj 2014 17:08
    dominio3214
    Poziom 7  

    ok już robię

    Dodano po 2 [minuty]:

    jednak nic to nie dało za szybko się zdążyłem nacieszyć

    Dodano po 18 [sekundy]:

    masz screena może temperatury za wysokie

    Dodano po 33 [sekundy]:

    m1730 dell laptop wolno chodzi zwiechy

    0
  • #14 25 Maj 2014 17:13
    Pytong
    Poziom 32  

    Temp jak najbardziej okej. Działaj :)

    0
  • #15 25 Maj 2014 17:14
    dominio3214
    Poziom 7  

    może dam ci teamvievier bo niewiem o co ci chodzi xd

    0
  • Pomocny post
    #16 25 Maj 2014 17:29
    Pytong
    Poziom 32  

    Dasz sobie rade beze mnie na pulpicie. Reinstaluj :) a potem 1,2,3 wedle linków.

    1