Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Trzeszczenie głośnika wysokotonowego

Dzikixd 26 May 2014 20:08 1827 5
    Dzikixd
    Level 2  
    Cześć, ostatnio w moim głośniku spalił się głośnik wysokotonowy typu MONACOR MPT-177, wymieniłem go na nowy i na pierwszej imprezie na której zagrałem zaczęło się dziać coś dziwnego zaczął trzeszczeć lecz nie przy odkręcaniu wysokich tonów na wzmacniaczu lecz niskich po prostu trzeszczy do rytmu basu. Głośniki składane były dawno temu są aktywne, a woofer w nim zamontowany to VOICE KRAFT VK 150 WO 400W. Jaki może być powód czegoś takiego? Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu lecz jestem laikiem
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    Dzikixd wrote:
    Cześć, ostatnio w moim głośniku spalił się głośnik wysokotonowy
    Jak głośnik w głośniku?
    Dzikixd wrote:
    MONACOR MPT-177
    Jakim cudem spaliłeś głośnik piezoelektryczny?
    Dzikixd wrote:
    zaczęło się dziać coś dziwnego zaczął trzeszczeć lecz nie przy odkręcaniu wysokich tonów na wzmacniaczu lecz niskich po prostu trzeszczy do rytmu basu.
    To jest nic dziwnego czy niespotykanego. Tak wygląda przester. Niskie na korektorze w dół, głośność w dół. I pamiętać o zasadzie "gramy poniżej zera".
    Dzikixd wrote:
    woofer w nim zamontowany to VOICE KRAFT VK 150 WO 400W
    Taaa...
    Dzikixd wrote:
    Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu lecz jestem laikiem
    I jako laik w dziedzinie audio nagłaśniasz imprezy?
    User removed account
    User removed account  
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    dj-MatyAS wrote:

Może nie cud i nie coś niespotykanego, a raczej pęknięty kryształ piezzo daje takie oznaki.