Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen xsara picasso 2.0 HDi gasnie i traci moc

26 Maj 2014 20:50 5271 10
  • Poziom 7  
    witam posiadam citroena xsare picasso 2.0 hdi 2000 rok
    tydzien temu wymienilem regulator cisnienia i samochod jezdzil i bylo ok
    od 3 dni zapala mi sie blad p1138-czujnik cisnienia paliwa nieprawidlowa wartosc po czym mam brak mocy po skasowaniu bledu jest ok.
    dzisiaj zaczal mi takze gasnac i to nie ma znaczenia czy samochod stoi na swiatlach czy jade 50 km/h poczym jest problem z odpaleniem.cisnienie paliwa jest ok podpinalem sie komputerem
    dodatkowo zapalil sie jednorazowo blad p1112 o regulatorze cisnienia paliwa ale ten jest nowy (oryginalny)
    prosze o pomoc bo nie ma jazdy przy tych bledach. :|
  • Poziom 38  
    To jakie masz tam to Ciśnienie paliwa?
  • Poziom 35  
    Chyba zbyt niskie skoro się tak zachowuje.
  • Poziom 7  
    Cisnienie paliwa jest w normie .dzis wyczyscilem czujnik cisnienia paliwa i jest ok zrobilem 100 km i samochod hula.wydaje mi sie ze to elektryka ma gdzies zwarcie lub czujnik ppmalu umiera.

    A mam drugie pytanie na liczniku pokazuje same 999999
    A dolny licznik normalnie pokazuje pewnie byl krecony ale czy da rade jakos to skasowac?
    Czy trzeba szafe zmieniac?
  • Poziom 7  
    ponawiam temat,
    wyskakuje :
    P1138blad czujnik cisnienia paliwa wartosc nieprawdiłowa
    i P1112 blad regulatora cisnienia paliwa -regulator jest nowy wiec watpie zeby go szlak trafil w tydzien,
    cisnienie paliwa na wolnych jest kolo 300mbar a po dodaniu gazu od 700 w gore,
    jedyne co mi przychodzi do głowy to albo instalacja elektryczna albo moze przez czujnik cisnienia paliwa wariuje regulator
  • Poziom 35  
    Mądrze by było porównać wartości zadane z rzeczywistymi, popularnie mówiąc zrób logi ciśnienia paliwa.
  • Poziom 7  
    cisnienie paliwa zadane i rzeczywiste mam dobre
    na wolnych obrotach kolo 290-350
    po dodaniu gazu od 750-900
    podczas jazdy kolo 1200
  • Poziom 2  
    Błąd może pojawiać się wtedy gdy ciśnienie na listwie wtryskowej rózni się od ciśnienia zadanego regulatorem ciśnienia poza dopuszczalny zakres. Jeżeli wymieniony został regulator ciśnienia to jest duże prawdopodobieństwo że stary był zapchany opiłkami z pompy wysokiego ciśnienia,to samo mogło się stać z nowym zaworem regulacyjnym .
  • Moderator Samochody
    Wtryski pod obciążeniem mogą puszczać paliwo przelewami i też będzie gasł.

    Wymiana regulatora ciśnienia paliwa często maskuje na jakiś czas tę usterkę.

    Moim zdaniem bez sprawdzenia wtrysków i pompy na stole się nie obejdzie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeszcze kwestia zasilania w paliwo, czyli pompa paliwa w zbiorniku oraz filtr paliwa.

    Wyciągnij wkład i zrób zdjęcie i pokaż nam co jest na dnie obudowy filtra.
  • Poziom 7  
    Wiec tak pierwszy filtr paliwa mi wciagnelo na nim zrobilem 2000 km
    A drugi filtr paliwa po 1000 km ma urwana dolna czesc i jest popekany na dole.
  • Poziom 2  
    Witam.
    I udało się rozwiązać problem?
    Mam dokładnie to samo. Te same błędy i ten sam problem.

    Dwa razy kasowałem błędy - wtedy auto jeździło bez problemów.
    Po pierwszym skasowaniu pomarańczowy check engine pojawił się po wymianie filtra paliwa - mechanik uznał, że po prostu dostało się trochę powietrza i to zawiniło.
    Usunął błąd i znów jeździłem, ale nie długo. Przejechałem może z 600km i znów to samo dzisiaj. Dodam, że mogłem mieć stosunkowo mało paliwa - rezerwa się nie zaświeciła bo nie działa, ale z obliczeń 'na oko' powinno być jeszcze ok 6-8l paliwa...

    W trakcie jazdy auto zgasło, zaświecił się check engine. Musiałem odczekać kilka minut - odpaliło, ale check engine nie zgasł. Dojechałem na stację benzynową, zatankowałem, ale check engine i tak się świecił.

    Czy ktoś wie co może być przyczyną? Czy możliwe, że spowodowało to po prostu to, że w baku było mniej paliwa niż sądziłem? Jednak całkiem pusty nie był bo tak jak mówie - przejechałem kilkaset metrów żeby dostać się na stację beznzynową...