Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dell - Pionowy pasek na matrycy

26 Maj 2014 22:12 7863 9
  • Poziom 7  
    dziś na półrocznym laptopie DELL Inspiron 15 3537 pojawił mi się jasny pionowy pasek . Jak robie test monitora ze strony Dell http://www.dell.com/support/Diagnostics/pl/pl/plbsd1/DiagnosticHome/Index, pasek znika ale po kilku minutach od zakończenia testu, pojawia się :( taśma czy matryca? Robiłam też test grafiki i nic nie wykazało. Niby nie boje się jakoś strasznie, komputer jest nowy, na gwarancji. Ale to moje narzędzie pracy, wolałabym nie być zmuszona oddawać go do serwisu :(
    Czy jest jakaś szansa, że uda się to jakoś naprawić samodzielnie? np. Sterowniki?
  • Poziom 38  
    Może koleżanka wrzucić zdjęcie na którym będzie widoczny pasek? Czy w momencie jak wyświetlany jest pasek zmiana kąta położenia matrycy (ruszenie klapą lapka) coś zmienia?
  • Poziom 7  
    pasek jest jeden, składa się z białych pikseli, i ruch klapką nie zmienia jego położenia czy też kwestii tego czy jest, czy nie. Dociskałam lekko obudowę nad linią i pod nią, to też nic nie zmieniło. Więc obawiam się,, że to jednak matryca. spróbuje zrobić zdjęcie i dołączyć je. Dell - Pionowy pasek na matrycy i tak jak pisałam wyżej, po przeprowadzonym teście koloru, pasek znika, kilka minut temu robiąc to zdjęcie, zrobiłam również owy test i kreski na ekranie jak na razie nie ma. Nie wiem, może kwestia, że laptopa dopiero włączyłam i jeszcze się nie nagrzał? Wczoraj szybciej z powrotem wyskawiwał błąd
  • Spec od komputerów
    Docelowo martyca do wymiany.
  • Poziom 7  
    Laptop jest na gwarancji, wada na 100% nie jest wynikiem uszkodzenia. Mam nadzieje, że nie będzie problemy z wymianą jej. Ogólnie trafiłam na jakiś felerny model. Mikrofon w obudowie też szwankuje, jak restartowałam system, znowu było cacy, do momentu aż podłączyłam pod laptopa słuchawki ;(
  • Poziom 13  
    Proponuje nic samemu nie kombinować a oddać do serwisu. Na pewno wymienią na nową matrycę :) Serwis nie bawi się w naprawę komponentów oni wymieniają całe moduły :)
  • Użytkownik obserwowany
    Johnycompl napisał:
    Proponuje nic samemu nie kombinować a oddać do serwisu. Na pewno wymienią na nową matrycę :) Serwis nie bawi się w naprawę komponentów oni wymieniają całe moduły :)

    To w jakim celu istnieje to forum?
    Kiedyś forum wiedzy ,dziś paru cwaniaczków chełpi się -,,pomierz to,, czy tamto twierdzi że np;wymienia grafikę a wymienia płytę .
    Ja twierdzę kup nowe.-też rozwiązanie problemu i to lepsze ,gwarancja producenta.
    To nazwę forum zmienić na OFERIA 2

    Moderowany przez DriverMSG:

    Regulamin pkt. 3.1.11, 3.1.9.

  • Poziom 7  
    Skontaktowałam się z serwisem, zaproponowano mi naprawę w ramach gwarancji, w dodatku w ciągu góra trzech dni, u mnie w domu. Mile jestem zaskoczona. Nawet nie wiedziałam, że jest taka możliwość, bałam się, że będę musiała wysyłać laptopa do serwisu i czekać tygodniami. Jak wspominałam, laptop służy mi do pracy, więc to byłby dla mnie problem. Jeśli dowiem się od serwisu, co stało się z matrycą, to napiszę. Ocenię również jak coś, jakość usługi. Ogólnie jestem zaskoczona, że coś takiego pojawiło się na matrycy która ma raptem pół roku. Trafiła mi się jakaś wadliwa?
    Ogólnie nawiązując do wymiany zdań, jeśli chodzi o sprzęt na gwarancji, to zgadzam się, że lepiej w nim samemu nie grzebać chyba, że jest możliwość naprawy jakimś programem, testem czy czymś w tym stylu.
  • Poziom 13  
    Jak kolega wczesniej pisal, gdyby sprzet byl poza gwarancja to jasne bysmy kombinowali jak naprawic matryce :) Dobrze ze Dell ma serwis Ofsite`owy.