Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka spalinowa HECHT 541 SX - nie odpala

27 Maj 2014 10:31 5136 6
  • Poziom 2  
    Mam problem z kosiarka! Jakis czas temu ja kupilem, zalalem olej, paliwo i zaczelem koszenie, do czasu:-( Po tygodniu chce kosic nastepny raz, odpalila pochodzila chwilke i na tym sie skonczylo. Pozniej byl problem z ponownym odpalenie. Juz nie wiem co jest grane:( Bardzo bym prosil o pomoc!
  • Poziom 29  
    Gwarancję posiadasz do niej? Skorzystaj. Na przyszłość: jeżeli zakładasz temat na Forum to masz obowiązek podać typ/model urządzenia, którego temat dotyczy.
  • Poziom 2  
    Mam paragon, mam nadzeje ze uwzglednia reklamacje. Kupilem ja przez neta. Co do modelu to nie pamietam jaki, nie pamietam, a sprawdzic nie moge bo jetse za granica. Jestem tu pierwszy raz wiec nie wiem jeszcze dokladnie co i jak sie pisze:( A czy moze byc przyczna samo paliwo?
  • Poziom 29  
    dicker napisał:
    A czy moze byc przyczna samo paliwo?
    Może być. Czy prawidłowo sporządziłeś mieszankę paliwa z olejem? Pod warunkiem, że jest to dwusów - ale tego nie wiemy. To jest jak wróżenie. Popraw pisownię, bo za chwilę temat trafi do Kosza.
  • Poziom 2  
    Sorki za bledy, ale nie moge sie przyzwyczaic do tej niemieckiej klawiatury:( Model kosiarki to: Kosiarka spalinowa z napędem HECHT 541 SX. Lalem tam czysta bez zadnego oleju. Jakas setke oleju dostalem wraz z kosiarka, ale nie wiem do czego, skoro tam wlewa sie czysta 95.
  • Poziom 29  
    dicker napisał:
    Jakas setke oleju dostalem wraz z kosiarka, ale nie wiem do czego
    W instrukcji powinno być wszystko opisane. Sprawdzałeś, czy jest iskra na świecy?
  • Poziom 2  
    Dzieki bardzo za pomoc!!! JUz dziala wszystko super! Pozdrawiam.