Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Jetta 2005 - silnik BKD 2.0TDI 140km po awarii alt brak wzbudzenia

27 Maj 2014 18:45 1878 20
  • Poziom 27  
    Witajcie. Po poważnej awarii alternatora brak wzbudzenia. Alternator zrobiony w profesjonalnej firmie. Po montażu brak ładowania. Zdjąłem wtyczkę z 2 kablami i brak wzbudzenia. Ma ktoś może jakiś schemat do tego samochodu? Wzbudzenie idzie z licznika przez jakiś bezpiecznik? Kontrolka na desce świeci.
  • Poziom 27  
    no to alternator na gwarancje do tej profesjonalnej firmy

  • Poziom 34  
    a jak wzbudzasz kontrolką poza instalacją, to jest OK ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Alternator do naprawy. Sprawdź jeszcze przewód na długości ok 20 cm. Lubi się tam łamać.
  • Poziom 43  
    kukiz1986 napisał:
    Ok, to może ktoś wyjaśnić bo nie do końca rozumiem. Z instalacji ma przychodzić +12 do alternatora jako wzbudzenie? Czy ma przychodzić masa a z alternatora wychodzi 12?


    Z instalacji przychodzi + .

    Możesz wzbudzić alt poprzez żarówke 2w 12v. I sprawdzisz szybciutko co zepsute.
  • Poziom 43  
    DFM sygnał obciążenia dla ECU niepotrzebne aby ładował. Wzbudzenie idzie L niebieski kabelek.
  • Poziom 43  
    Przeglądnij wiązkę od alternatora w kierunku podłużnicy gniją/urywają się te przewody ,leć po niebieskim przewodzie.
  • Poziom 43  
    Sprawdziłeś te kable czy myślisz nadal????????

  • Poziom 34  
    te kable nie są czarne.
  • Poziom 27  
    damdam to jest diesel wiec wszystko jest czarne pod maską he he. kukiz1986 Nie ma zadnego bezpiecznika, przeciąg nowy przewód od zegarow po alternator i zobacz czy ruszy ew mozesz na sekunde podstawic inne zegary zeby wyeliminowac uszkodzenie zegarow. damdam P.S jak tam modus? dziala ? ;)nawet tu sie znajdziemy

  • Poziom 34  
    dafit906 ooo grubo :) modus poskładany, dzięki raz jeszcze ! :)

    a co do tematu , nic szybciej nie sprawdzisz niż żaróweczką 5W prosto w D+.