Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Praca]Szkolenie na serwisanta sprzętu agd

28 Maj 2014 12:11 11370 13
  • Poziom 15  
    Szanowni koledzy i koleżanki

Szukam osoby serwisu z okolic Bielska-Białej ew. dalej w stronę Katowic, który chciał by się podjąć przyuczenia osoby do prowadzenia własnego małego serwisu AGD. Wszystko oczywiście płatne przez ZDZ. Problem polega na tym ,że każdy urzędnik chce mieć wszystko podane na tacy i nie chce im się szukać takowego serwisu dlatego sam muszę kogoś znaleźć. Ponieważ jestem osobą niepełnosprawną nie mogę podjąć pracy w moim zawodzie, dlatego też wybór padł na serwis AGD, ale nie mam tak dużego doświadczenia aby ot tak otworzyć serwis i działać. Wiedza jaka mnie interesuje jest w zasadzie każda która może się przydać ,czyli od naprawy miksera, robota po przez pralki i lodówki. Mieszkam w małej miejscowości gdzie dostęp do naprawy agd jest żaden. W razie gdyby ktoś nie wierzył że szukam takiej osoby czy też serwisu proszę dzwonić do ZDZ w Żywcu tel.: 33 861 43 46 .
    Gdyby znalazł się ktoś chętny proszę o kontakt przez email bądź tel 794129417

Pozdrawiam Piotr

do admina : temat jest w złym dziale ale lepszego nie znalazłem dlatego proszę przenieś do odpowiedniego.
  • Poziom 43  
    bommer napisał:
    Mieszkam w małej miejscowości gdzie dostęp do naprawy agd jest żaden.

Jeżeli to jest mała miejscowość to jak oceniasz popyt? Nie chcę Cię zniechęcać ale jeżeli jeszcze nie utworzono tam ani jednego punktu naprawy to może brakuje wystarczającej liczby chętnych na tego rodzaju usługi.
  • Poziom 15