Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASUS R700V - zacina się po około 10 minutach grania

30 Maj 2014 23:05 2562 21
  • Poziom 6  
    Witam, poszukuję pomocy w sprawie działania mojego laptopa marki ASUS R700V. Nie znam się na tym, cokolwiek ogarniam w dziedzinie komputerów i laptopów, ale tego nie daję rady ogarnąć... Jest to mój pierwszy laptop, dlatego nie jestem obeznany z jego działaniem od strony czysto technicznej. Otóż problem wygląda tak: jakiś rok, półtora roku temu zakupiłem laptopa firmy ASUS (oczywiście ze wszystkimi, śmieciowymi komponentami zainstalowanymi automatycznie) wraz z wbudowanym systemem Windows 8. Przez jakiś czas wszystko śmigało aż miło, grałem w różne gry i z żadną nie miałem żadnego problemu. Do czasu. Pewnego dnia chciałem odpalić jakąś grę, nie pamiętam już jaką. Spełniałem jej wymagania bezproblemowo, grałem w nią już jakiś czas bez problemów. Przechodząc do meritum - pewnego dnia laptop zaczął po około 10 minutach gry łapać 5-sekundowe ścinki, a później wracał do normalnego działania przez około 10 sekund. I tak na zmianę, 5 sekund zacinania się, 10 sekund normalnej gry. Non stop. Przykładem gry, w której napotkałem taki problem jest chociażby Saints Row The Third, w którego kiedyś mogłem spokojnie grać, a teraz łapię te cholerne ścinki. To samo z Battlefieldem 3 - odpalam, wszystko pięknie i płynnie działa na średnio-wysokich, a tu nagle bach - zaczynają się ścinki. Laptopa staram się regularnie czyścić wszelakimi programami typu Odkurzacz, skanowanie od wirusów czy chociażby 'Fresh RAM'-em. Przewertowałem już dziesiątki stron różnych for, zarówno polskich jak i zagranicznych, no i za przeproszeniem - gówno znalazłem. Podejrzewam, że problemem mogą być temperatury, ale podczas gry w takiego Battlefielda 3 laptop nie grzeje się za bardzo, nawet po dotknięciu czuć, że owszem, jest odrobinę ciepły, ale nic po