Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo MK 3 2.0 TDDI 90 KM

31 Maj 2014 18:25 1920 2
  • Poziom 1  
    Mam następujący problem z silnikiem.Na niskich obrotach tj. ok 800 obr/min auto zaczyna falować i gaśnie.Przy ok 2000obr/min auto traci moc (tak jakby gasł) po czym wchodzi z powrotem na obroty i normalnie jedzie.Tak działo się na początku.Teraz auto nawet nie chce odpalić.Odpala gdy pod kolektor ssący dostanie paliwa.
    Po podpięciu się pod komputer wyskoczyły następujące błędy :
    PO148
    P1664
    P1564
    Chcę zaznaczyć że filtr paliwowy został wymieniony.
  • Poziom 38  
    Pompa do wymiany lub regeneracji, jesteś z płocka to poszukaj numeru do Gozdowa tam Ci powiedzą ile za regenerację biorą mogę ich polecić.

  • Poziom 15  
    Generalnie większość usterek pomp wtryskowych pod względem mechanicznym objawia się przechodzeniem przez obroty około 2000. Podejrzewam że uszkodził się sterownik, dlatego samochód przestał się uruchamiać a przy okazji przytarty był tłoczek od regulacji kąta wtrysku. Jedno uszkodzenie z drugim nie zawsze idzie w parze. To taka błędna opinia wyciągnięta przez forumowiczów po nieudanych próbach napraw sterowników i dodatkowo wspierana przez Boscha, bo im to na rękę. po co wymieniać samą elektronikę bądź ją naprawiać jak można zrobić z każdym razem pełną regenerację za inne większe pieniądze. Też wykonujemy pełną regenerację pomp wtryskowych, mechanikę i elektronikę ale trzeba wyraźnie powiedzieć kiedy jest potrzeba pełnej regeneracji a kiedy sterownika. Bo na pewno nie w każdym przypadku.