Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi a4 b5 AFN - Ciężko odpala po długim postoju

marfur30 01 Jun 2014 19:23 5058 8
  • #1
    marfur30
    Level 25  
    Witam mój problem dotyczy odpalania po postoju dłuższym niż jakieś 7-8 godzin.
    Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnych błędów , kąt wtrysku prawidłowy ,
    czujnik temperatury wskazuje prawidłowo , w przewodzie z filtra paliwa do pompy brak pęcherzyków powietrza zarówno przed odpaleniem jak i po odpaleniu to samo na powrocie, zero wycieków ropy.
    Problem pojawił się nagle zgasiłem auto wieczorem i rano już był problem z odpaleniem. Po odpaleniu chodzi normalnie. Po postoju 4-5 godzin odpala od strzała.
    Proszę o podpowiedź którędy może się zapowietrzać czy może pompa wtryskowa się już kończy ?
  • #2
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Trzeba się dowiedzieć czy paliwo się cofa czy też pompa nie trzyma wewnętrznego ciśnienia.
    Czyli zakładasz na zasilanie zaworek zwrotny, jak nie pomoże to pompa.
  • #3
    marfur30
    Level 25  
    Ok jutro ogarnę zaworek na zasilanie i zobaczę.
    Jeśli to by pomogło to znaczy że który zaworek w pompie nie trzyma ?
  • #5
    marfur30
    Level 25  
    No to jutro a raczej pojutrzu rano się okaże o ile będę miał znowu cieńszy portfel :x
  • #6
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    marfur30 wrote:
    No to jutro a raczej pojutrzu rano się okaże o ile będę miał znowu cieńszy portfel

    Uroki diezli czyszczą portfel lepiej jak laksigen.
  • #7
    marfur30
    Level 25  
    Problem rozwiązany. Pasek rozrządu był przestawiony o ząbek na pompie.
    Temat zamykam.
  • #8
    jarekstryszawa
    Level 22  
    Ciekawe. Pasek sam od siebie się raczej nie przestawia...
  • #9
    marfur30
    Level 25  
    Przepraszam że tak długo się nie odzywałem ale całkiem zapomniałem już o tym temacie.
    Po przestawieniu paska za kilka dni problem powrócił. Okazał się wyrobiony czop na wale korbowym na którym się przestawiał rozrząd.
    Nowy wał nowe koło zębate paska i problem rozwiązany ale kosztowny.