Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[600zł]Amplituner 5.1 do Bose acoustimass 6

Delikatny 02 Cze 2014 20:04 1098 2
  • #1 02 Cze 2014 20:04
    Delikatny
    Poziom 8  

Witam.Dostałem w prezencie zestaw głośników 5.1 Bose Acoustimass 6.Nie mam jednak do czego ich podpiąć dlatego szukam amplitunera 5.1 do 600zł, używany.Chcę, aby ten cały zestaw w miarę się zegrał, posiadał wyrazisty dół i średnicę, zastosowanie głównie do filmów(sporadycznie muzyka).

Mam na oku parę amplitunerów, jednak w tym temacie jestem zielony więc proszę was o pomoc:

1.Marantz SR 7400/5200

2.Denon AVR-3802/1803(Nie znam się na tych oznaczeniach denona, nie wiem który model jest lepszy a który gorszy, proszę o pomoc)

3.Yamaha RX-V1200 / RX-V550 / RX-V450(także nie wiem który jest od którego lepszy i jak je wybierać)

Może jakieś inne modele?Proszę o pomoc

0 2
  • #2 09 Cze 2014 22:59
    Delikatny
    Poziom 8  

Witam, kupiłem już amplituner Onkyo DS575, jednak 2 satelitki od Bose nie działają.Mam parę dylematów w głowie, ciężko dostać te satelitki...Te 3 co są sprawne wykorzystałbym chyba w ten sposób, iż jedna byłaby centralna i dwie jako tylnie. Teraz co zrobić z przednimi?czy można je zastąpić jakimiś innymi?Podłączyć je pod moduł w kolumnie basowej czy bezpośrednio do amplitunera?
    Posiadam też wzmacniacz Sony TA-F 530ES(grał wcześniej z Wharfedale 8.3).
    Nie wiem kompletnie co zrobić...Kupić jakieś kolumny co by pasowały i do kina domowego i zostawić ten wzmacniacz do stereo?Czy sprzedać ten wzmacniacz?Co jeśli chodzi o jakość dźwięku?Macie jakieś rady?Jeżeli nie sprzedam wzmacniacza to budżet na kolumny w tej chwili mam około 400zł, po sprzedaży pewnie coś około 900

0
  • #3 10 Cze 2014 19:07
    Delikatny
    Poziom 8  

Czy ktoś posiada jakąś wiedzę na temat tego KD?