Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Switche POE
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zdalny Dostęp livebox 2.0

03 Cze 2014 19:17 2448 2
  • Poziom 17  
    Witam,

    Mam problem mianowicie z ustawieniem zdalnego dostępu do liveboxa 2.0 ( Orange ).
    Chodzi tutaj oczywiście o to by widzieć swój router z zewnątrz...
    Wiem że takie tematy były bo szukam ich już od dobrego miesiąca, lecz żadem mi nie pomógł - nadal mam ten sam błąd ... ;/

    Okay przechodząc do sedna problemu to tak :

    Loguję się na stronce routera ( domyślnie 192.168.1.1 )
    Przechodzę do zakładki zaawansowane > Zdalny dostęp
    No i teraz tak:
    1) zaznaczam opcję zezwól na zdalny dostęp
    2) wpisuje login inny niż admin np. matipa ( próbowałem różne )
    3) wpisuje hasło oczywiście osiem liter , cyfra , i znak specjalny np. wykrzyknik
    4) Port z zakresu 10000-30000 ( również próbowałem kilka )
    5) Klikam na zapisz.

    Pojawia mi się mój adres IP ( zewnętrzny ) no i stronka na której powinienem się logować do routera z zewnątrz.

    Wszystko ładnie pięknie lecz jest problem. Gdy chcę wejść na tą stronę nie zależnie czy z sieci Lan czy z zewnątrz to wyskakuje mi: Strona internetowa jest niedostępna ( tak jak by nie istniała )

    Gdy kliknę 2 raz na zapisz pojawia mi się wykrzyknik przy haśle mimo tego że jest prawidłowe co widać na screenie...

    Nie wiem o co chodzi, może o przekierowanie portów ?

    Jeżeli miał ktoś ten sam problem, lub umie mi pomóc to proszę o komentowanie.

    Mateusz.


    W screenach załączam: 1) Moja konfiguracja portów, zdalnego dostępu i zapory :)
  • Switche POE
  • Poziom 1  
    Mam to samo, czy mozesz napisac jak CI sie udalo rozwiazac problem, uzywam no-ip... ale nawet podanie samego IP nie dziala...
  • Switche POE
  • Poziom 17  
    U mnie się problem rozwiązał w dość śmieszny sposób :D, mianowicie po burzy livebox padł i kupiłem TP-LINK TD-W8970 i tam już problemu nie ma :D Jedyne co możesz zrobić, a przynajmniej próbować to skontaktować się z orange może oni coś pomogą, ja raczej nie :)

    Pozdrawiam.