Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć kino domowe samsung + dekoder i tv

03 Cze 2014 19:51 2196 10
  • Poziom 6  
    Witam!
    Bardzo proszę o wsparcie techniczne bo nie mam pojęcia jak podłączyć poniższe urządzenia żeby to działało i dźwięk szedł z kina a nie z tv.
    kino domowe samsung ht-e355
    dekoder ferguson 102e
    telewizor sony bravia kdl40ex401AEP

Z góry dziękuję

• Poziom 43  
    Kino wg. opisu posiada wejście audio, jeśli tv posiada wyjście sygnału (audio out) to wystarczy to połączyć zwykłym stereofonicznym kablem chinch, ewentualnie wykorzystać wyjście audio tunera.
  • Poziom 6  
    Hmnnnn... dziękuję aczkolwiek muszę się przyznać że jestem kompletnym laikiem w tej sprawie i z tego co się zorientowałam to mój TV nie ma wyjścia "audio aut" na chincha tylko optyczne... zdjęcie w załączeniu
    poza tym zmieniłam w tv ustawienia z "głośniki tv" na "system audio" ale nic to nie pomogło...:(

• Poziom 43  
    Posiadasz w tv wyjście audio, tylko jest ono opisane obrazowo a nie tekstem - to czerwone i białe chinch.
  • Poziom 6  
    ..tą opcję też już sprawdzałam wcześniej.. wtykając do każdej dziurki... ale nadal nic ...
    Dekoder podłączony mam z Tv kablem hmdi, a TV z kinem też hdmi plus te chincze.... ale nie działa :(

• Poziom 43  
    W kinie wybrałeś AUX jako wejście sygnału?
  • Poziom 6  
    Tak - wybrałam tą opcję na początku czyli "aux"

• Poziom 43  
    No dobra, kable masz na pewno podłączone pod gniazda na samym dole zdjęcia (pod wejściem PC)? Czy po podpięciu tunera do kina dźwięk jest?
  • Poziom 6  
    Tak, podłączone jest według instrukcji... ale dźwięku nie ma..

• Poziom 43  
    Olla27 napisał:
    Tak, podłączone jest według instrukcji... ale dźwięku nie ma..

Jeżeli kable zamiast do tv podłączone są do tunera to jest dźwięk przez wejście AUX w kinie?
  • Poziom 6